ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا


ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا

شکری ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا و خیرین خبر داد و گفت: به یمن سالروز ولادت امام زمان(عج)این میزان گوشت قربانی با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدرضا شکری اطربی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب در حوزه کمک به محرومین اشاره کرد و گفت: فعالان این کانون در بحث تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن پرتردد و مسجد و منازل اهالی روستا با هدف مقابله با کرونا نیز فعال هستند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب با بیان اینکه امسال در پی تداوم شیوع کرونا همانند سل گذشته فعالیت های این کانون به صورت نیمه حضوری و یا مجازی در حال برگزاری است، افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان با حضور امام جماعت مسجد روستا از نوجوانان مسجدی و اعضای فعال برنامه های کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج ) با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا

وی همچنین از ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا و خیرین خبر داد و گفت: به یمن سالروز ولادت امام زمان(عج)این میزان گوشت قربانی با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

ذبح شرعی 9رأس گوسفند به همت بچه های مسجد جامع اطرب نکا

شکری اذعان کرد: عمدتا اهالی روستای اطرب با هر توان مالی در فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مشارکت دارند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی