شیراز باید به عنوان سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) مورد توجه ویژه باشد


شیراز باید به عنوان سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) مورد توجه ویژه باشد

آیت الله حدائق گفت: شیراز نباید تنها در حد شهر گل و بلبل و شعر وادب بماند زیرا مقام معظم رهبری، سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) را به شهر ما لقب داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، در برنامه های سه شنبه های مهدوی در مسجد «قدس» شیراز گفت: مسجد «قدس» که در گذر زمان جایگاه حقیقی خود را از دست داده بود با طرح موضوع توسط امام جمعه شیراز به عنوان قدمگاه ولیعصر (عج) مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: این مسجد در جوار 2 امامزاده واجب التعظیم و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار گرفته و مردم شیراز باید به آن توجه کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» در استان فارس اضافه کرد: گاهی بی انصافی هایی در حق شیراز می شود که تنها شیراز تنها در حد شهر گل و بلبل و شعر وادب بماند اما مقام معظم رهبری، سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) را به شهر ما لقب داده اند و شهر ما قدمگاه صاحب الزمان (عج) است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مدال افتخار شیراز، امامزاده های واجب التعظیم و یادگاران امام موسی بن جعفر (ع) است و در هر قرنی علمای فراوانی داشته و عالم خیز است و باید داشته ها و ظرفیت های شیراز همواره مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

آیت الله حدائق ادامه داد: مسجد «قدس» از مساجد آباد و همواره پر رونق در پیش از انقلاب بوده و به همت نماینده ولی فقیه در شیراز برای برگزاری سه شنبه های مهدوی مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: باید نگاه مهدویت در امور مختلف قرار مورد توجه بگیرد و اعتبار، قلم، ثروت و ... تمکن بندگان خوب خدا به شمار می رود که انسان های موفق، قبل از ظهور موفق می شوند این تمکن خود را به کار ببرند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی