دانشگاه‌ها باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنند


دانشگاه‌ها باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: مکتب سردار سلیمانی یک مکتب راهگشا و ماندگار در گام دوم انقلاب اسلامی است که دانشگاه‌ها باید از آن پیروی کنند.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: مکتب سردار سلیمانی یک مکتب راهگشا و ماندگار در گام دوم انقلاب اسلامی است که دانشگاه‌ها باید از آن پیروی کنند.

عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نامه حاج قاسم سلیمانی به طور خاص مربوط به دخترشان فاطمه است و به ۲۰ زبان زنده دنیا هم ترجمه شده و هدیه‌ای به دختران و پسران جهان است.

او افزود: نامه حاج قاسم سلیمانی با محتوی مسائل انسانی به صورت عام برای فرزندان معنوی ایشان یعنی دختران و پسران ایران و جهان است و به همین علت بسیج دانشگاه تهران این افتخار را داشته است تا از مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه به صورت همه جانبه استفاده کند.

سیف تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی مانند مکتب امام خمینی (ره) که در پیشبرد انقلاب نقش داشت، راهگشا و ماندگار در گام دوم انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه جاودانه شدن مکتب شهید سلیمانی با خون ایشان راهی است که در آن اسارت وجود ندارد و قله‌های آن دست یافتنی است، تاکید کرد: شهید سلیمانی در صحنه عمل نشان داده اند که در مبارزه با داعش و استکبار جهانی هیچ گاه نباید ناامید شد و باید با تمام قوا و فکر و وجود برای آزادی مردم مخصوصا مردم ستم دیده کشور‌های همسایه همکاری کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران ادامه داد: شهید سلیمانی خود را به عنوان مرد میدان شناساند و نشان داد که در مقابل زورگویی‌های آمریکا، اسرائیل و جهان خواران هیچ گونه سازشی وجود ندارد و این موضوع به عنوان یک بحث جدی برای دانشجویان وجود دارد.

سیف تاکید کرد: مکتب سردار سلیمانی یک الگوی مناسب با مکتب حسینی و شهادت به ویژه برای دانشجویان کشور است و باید در دانشگاه و جامعه از آن پیروی کرد .

بیشتر بخوانید

الگوسازی جامعه دانشگاهی از مکتب شهید سلیمانی در جشنواره ذوالفقار

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا