شریف: فکر نمی‌کردیم با اختلاف 5 گل مدعی قهرمانی را ببریم/باشگاه به تعهداتش عمل کرده


شریف: فکر نمی‌کردیم با اختلاف 5 گل مدعی قهرمانی را ببریم/باشگاه به تعهداتش عمل کرده

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان گفت: هدف ما برد مقابل مس رفسنجان بود اما فکر نمی‌کردیم با اختلاف زیاد پیروز...

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، اظهارداشت: این بازی بسیار مهم و حساس بود چرا که برنده این دیدار شانس زیادی برای صعود به مرحله دوم داشت. ما تمرینات را طوری برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم فوتسال هیات خراسان درباره اینکه مس مدافع عنوان قهرمانی است اما شما با اختلاف زیادی حریف را شکست دادید، گفت: هدف ما برد بود، چون اگر بازی را واگذار می‌کردیم صعود به دور دوم به اما و اگر کشیده می‌شد. ما مصمم بودیم که نتیجه را بگیریم اما فکر نمی‌کردم ۸ بر ۳ مدعی عنوان قهرمانی را شکست دهیم.

شریف ادامه داد: بازی تا دقیقه ۳۱ پایاپای بود، در نیمه دوم مس تا دقیقه ۱۱ از ما جلو افتاد اما ۹ دقیقه به پایان بازی توانستیم گل تساوی و گل‌های دیگر را به ثمر برسانیم. با توجه به شکستی که مس در دور رفت مقابل ما داشت به نظرم اواخر بازی شیرازه تیم از هم پاشید اما از نظر فنی بازی پایاپای بود.

وی همچنین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در هیات خراسان در نیم فصل دوم، عنوان کرد: نسیمه غلامی با بازگشت از کویت به ما اضافه شد. با اینکه روزهای کمی در کنار تیم بود اما به ما کمک کرد و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی هیات خراسان درباره اینکه باشگاه چقدر از نظر مالی به تعهداتش عمل کرده، خاطرنشان کرد: طبق تعهداتی که باشگاه داشته، ۵۰ درصد از قراردادها به بازیکنان و کادر پرداخت شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...