دری نجف آبادی: سربازان گمنام امام زمان(عج) رکن اصلی اقتدار نظام هستند


دری نجف آبادی: سربازان گمنام امام زمان(عج) رکن اصلی اقتدار نظام هستند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) رکن اصلی امنیت، اقتدار و شکست‌ناپذیری نظام اسلامی هستند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه ارزشی نظام اسلامی هستند که از بدنه ملت برآمده و بدون هیچ اسم و رسم و توقعی خالصانه در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه گام بر می‌دارند.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت های شبانه روزی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه نقشه‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده اند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران‌های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: اقتدار امنیتی، زیرساخت و مقدمه اعتلای کشور در تمام زمینه‌ها است و در جامعه‌ای بدون این زیر ساخت‌ها، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی حاصل نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای دموکراسی محور و مردم سالار جهان است که این موهبت الهی، مرهون عنایت ویژه حق تعالی و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور به هنگام سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف است.

۱۵ شعبان و روز میلاد امام زمان(عج) با عنوان روز سربازان گمنام نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی