سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور نقش موثری دارند


سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور نقش موثری دارند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی گفت: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در امنیت و توسعه همه جانبه، اقتدار و قدرت ملی و بین‌المللی و تولید و سرمایه‌گذاری نقش بی بدیل و ستودنی دارند.

«یدالله شکری» روز دوشنبه با گرامیداشت نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۲ عامل رهبری و امنیت پایدار ارکان اصلی توسعه و لازمه پیشرفت و ترقی است، افزود: بی شک رسیدن به توسعه و دستیابی به پیشرفت همه جانبه در زمینه های مختلف نیازمند رهبری خردمند و اندیشمند است که الحمدلله سکان آن در کشور ما در دست مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: دومین لازمه توسعه امنیت پایدار نقش پررنگ و حائز اهمیت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: امروز به فضل الهی ایران مسیر ام القرای جهان اسلام را در پیش دارد و اگر نقش آفرینی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) نباشد این امنیت و توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

شکری اضافه کرد : نظام جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه دینی و مردمی استوار است و توقع و انتظار امت اسلامی از آن بسط عدالت در سطح جامعه و توسعه همه جانبه برای اقتدار بیشتر است.

وی اظهار داشت: لازمه توسعه اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، سیاسی و قدرت ملی امنیت پایدار و ایجاد بسترهای لازم برای رسیدن به توسعه است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تا امنیت در جنبه های مختلف اتفاق نیفتد نمی توان انتظار توسعه، پیشرفت تولید و سرمایه‌گذاری را داشت.

شکری افزود: ایران پازل قومی، مذهبی و فرهنگی است که مردمان آن در کنار هم و با وحدت، برادری و همگرایی ۴۲سال زندگی می کنند و با قدرت و صلابت تداوم دهنده راه انقلاب و امام و رهبری هستند و برای امنیت این سرزمین فداکاری می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟