پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد


پیکر مرحوم «آزاده نامداری» در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) و در جوار بازیگر پیشکسوت صدیقه کیانفر به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت طلا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد آزاده نامداری مجری و بازیگر، صبح امروز دوشنبه ۹ فروردین ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

پیش از این اعلام شده بود که پیکر وی در قطعه نام آوران تدفین می‌شود اما در نهایت مراسم تشییع و تدفین در قطعه هنرمندان و در جوار صدیقه کیانفر هنرپیشه پیشکسوت به خاک سپرده شد.

علی رغم اعلام قبلی خانواده وی مبنی بر عدم حضور در مراسم تشییع به دلیل شیوع کرونا، جمعی از مردم در محل حاضر شدند.

پدر آزاده نامداری در این مراسم، گفت: آزاده روحش آزاده بود آزاده من خیلی مهربان بود. من خودم دبیر ادبیات هستم اهل ادبیات و مطبوعات هستم، حتماً زمانی درباره او خواهم نوشت تا حقش ضایع نشود.

وی ادامه داد: دختر من روشنفکر و خردمند بود از یک خانواده معلم بود معلم‌ها اهل زندگی و وفا و امید هستند امیدوارم حلالش کنید. او در عمر کوتاهش مردم را دوست داشت. هرچه در فضای مجازی می‌نویسند دروغ است هرکسی می‌خواهد حقیقت را بداند با من صحبت کند.

پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد

امشب ساعت ۲۰ نیز مراسم یادبود وی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

آزاده نامداری زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد.

پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد

در اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش شد. ین مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت.

پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد

او در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

شامگاه ۷ فروردین ۱۴۰۰ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها فارسی خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. برخی از رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که از مرگ وی بیش از ۲۴ یا ۴۲ ساعت گذشته‌است. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در غرب تهران کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو