هشدار جدی علی موسوی پیشکسوت آبی ها به بازیکنان میلیاردی استقلال


هشدار جدی علی موسوی پیشکسوت آبی ها به بازیکنان میلیاردی استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال الان از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و در صورتی که آرامش در تیم برقرار باشد می‌توانیم به قهرمانی استقلال خوشبین باشیم. نوشته هشدار جدی علی موسوی پیشکسوت آبی ها به بازیکنان میلیاردی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار جدی علی موسوی پیشکسوت آبی ها به بازیکنان میلیاردی استقلال

علی موسوی: بازیکنی که قرارداد میلیاردی می‌بندد باید فکر و ذکرش کمک به استقلال باشد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰
هشدار جدی علی موسوی پیشکسوت آبی ها به بازیکنان میلیاردی استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال الان از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و در صورتی که آرامش در تیم برقرار باشد می‌توانیم به قهرمانی استقلال خوشبین باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی از آن دست بازیکنان استقلال است که هواداران این تیم خاطرات خوبی از او دارند. استقلال در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۹-۱۹۹۸ در مقابل دالیان چین بازی باخته را در ۹۰ دقیقه با گل موسوی به گل طلایی برد تا در نهایت با گل علی موسوی در اوقات طلایی استقلال با نتیجه ۴–۳ بر حریف خود پیروز شده و به دیدار پایانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد. علی موسوی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در دهه ۷۰ حضور در بایرلورکوزن را تجربه کرد. علی موسوی در سال های اخیر هم همواره مواضع خود درباره استقلال به صراحت بیان کرده است.

با علی موسوی مهاجم جنوبی استقلال در دهه ۷۰ گفت‌وگویی درباره اوضاع و احوال آبی‌ها داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

– سالی که برای استقلال گذشت را چطور می‌بینید؟

اگر برخی اتفاقات رخ نمی داد استقلال می توانست سال بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. فرهاد مجیدی داشت نتایج خوبی با تیم می گرفت اما اتفاقاتی افتاد که همه از آن با خبر هستند. بعد هم که فکری آمد و با این که نتایج خوبی گرفت اما چون توقعات هواداران خیلی بالا بود و استقلال هم نتوانست آن فوتبالی که در حد یک تیم مدعی است نمایش دهد فکری نتوانست ادامه دهد.

– این همه تغییر به استقلال ضربه نمی‌زند؟

شما به موفقیت های باشگاه پرسپولیس نگاه کنید متوجه می شوید که چقدر ثبات در فوتبال مهم است. استقلال در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته و از سال ۹۸ تاکنون ۳ مربی به خود دیده است. اگر بعد از رفتن استراماچونی تیم دست فرهاد مجیدی می ماند خیلی بهتر بود.

– فکر می‌کنید چرا فکری نتوانست در استقلال موفق شود؟

شرایط استقلال در دوران محمود فکری آنقدرها هم که از تیم انتقاد می شد بد نبود. از نظر جایگاه در جدول تیم در شرایط خوبی بود هرچند که استقلال بازی های خوبی ارائه نمی داد اما حاشیه ها تیم را تحت تاثیر قرار داد هم کادر فنی و هم بازیکنان به حاشیه ها دامن زدند و اوضاع به هم ریخت و جو نسبتا متشنج شد. هواداران هم راضی نبودند و فشار آنها باعث شد هیات مدیره تصمیم به تغییر بگیرد. وقتی در یک تیمی بازیکن رو در روی سرمربی قرار بگیرد دیگر در آن تیم سنگ روی سنگ بند نمی شود. در استقلال هم همین اتفاق رخ داد و اختیار کار از دست فکری در رفت.

– بازگشت مجیدی را چطور می‌بینید؟

تنها کسی که می توانست با آمدنش فشار هواداران را کم کند فرهاد مجیدی بود. فقط محبوبیت فرهاد می توانست تیم را آرام و موقتا هواداران را ساکت کند. به نظر من مجیدی بهترین گزینه بود و هواداران او را انتخاب کردند. با آمدن مجیدی فعلا آرامش به تیم برگشته و حاشیه ها خوابیده اند. امیدوارم او بتواند برنامه هایش را به بهترین شکل پیاده کند و استقلال به روزهای خوبش برگردد.

– فکر می‌کنید مجیدی بتواند با استقلال موفق شود؟

با شناختی که از فرهاد دیده ام او تیم را جمع می کند. مجیدی کاپیتان بوده و حاشیه های تیم را می شناسد و می تواند مدیریت کند. یک نکته مهم هم باید درباره رفتارهای برخی بازیکنان استقلال بگویم. هیات مدیره و مدیریت باید قوانینی را در قرارداد ثبت کنند که بازیکن حق به حاشیه بردن تیم را نداشته باشد. بازیکنی که قرارداد میلیاردی می بندد باید تمام فکر و ذکرش کمک به استقلال باشد نه این که فقط فکر گرفتن پولش و سود بردن خودش باشد. البته فرهاد باید اول از همه خودش را کنترل کند و احساسی برخورد نکند. استقلال الان از پرمهره ترین تیم های لیگ است و در صورتی که آرامش در تیم برقرار باشد می توانیم به قهرمانی استقلال خوشبین باشیم.

– عید امسال را چطور می‌گذرانید؟

اتفاقا می خواستم به این نکته اشاره کنم و از مردم بخواهم دوران عید را در خانه های خود بمانند. همه ما روزهای سختی را پشت سر گذاشته ایم و خسته شده ایم اما چاره ای نیست و برای جان خودمان و عزیزانمان هم که شده رعایت کنیم و در خانه بمانیم. کرونا با عید هم شوخی ندارد و در همه دورهمی های ما ممکن است وجود داشته باشد پس همه در خطر هستند و باید در قرنطینه بمانیم..

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود