جوانی 27 ساله در تالاب صورتی چابهار غرق شد


جوانی 27 ساله در تالاب صورتی چابهار غرق شد

چابهار- ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: جوانی 27ساله در تالاب صورتی لیپار چابهار در 20 کیلومتری نوار ساحلی این شهرستان غرق شد.

دکتر نادر ستوده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ و اعلام یک مورد غرق‌شدگی در تالاب صورتی چابهار، بلافاصله تیم مجرب عملیاتی اورژانس ۱۱۵ چابهار به محل اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه با مصدوم جوان که بدنبال غرق‌شدگی دچار ایست قلبی تنفسی شده بودد مواجهه شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: متاسفانه باوجود تلاش‌های کارشناسان فوریت‌های پزشکی در احیای پیشرفته، مصدوم جان باخت.

وی از تمامی مسافران و هموطنان عزیز خواست برای حفظ جان خود از شنا کردن در مناطق ممنوعه و حادثه‌خیز اجتناب کنند تا شاهد تکرار حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

به گزارش ایرنا دریاچه و تالاب صورتی لیپار در ۲۰ کیلومتری شرق چابهار در مسیر ساحلی جاده بریس این شهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان جاذبه ای شگفت انگیز، زیبا و دیدنی برای گردشگران و مسافران نوروزی است که سالانه هزاران دوستدار طبیعت از آن دیدن می کنند.

این دریاچه از جاذبه های شگرف چابهار محسوب می شود و علاوه بر زیبایی های رنگ صورتی و تولید نمک، محل تجمع انواع پرندگان و لاک پشت هاست.
تالاب لیپار در ۲ طرف جاده چابهار- بریس واقع شده و به دلیل دسترسی مناسب و همجوار بودن جاده ساحلی روزانه صدها گردشگر و افراد محلی از آن دیدن می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار