نحوه افزایش حقوق جانبازان زیر 25 درصد در سال 1400


نحوه افزایش حقوق جانبازان زیر 25 درصد در سال 1400

عصر اعتبار- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: کمک معیشت جانبازان زیر 25 درصد فعلا مطابق با افزایش حداقل حقوق کارکنان دولت، افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا در سال 1400 کمک معیشت جانبازان زیر 25 درصد افزایش می‌یابد یا خیر گفت: کمک معیشت این دسته از جانبازان عزیز براساس قانون، معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است که هرسال تصویب و ابلاغ می‌شود ما هم به کم بودن این رقم اذعان داریم و معتقدیم که باید افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: بنیاد شهید تلاش دارد تا این رقم را افزایش دهد اما تا زمانی که قانون تغییر نکند، نمی‌توانیم مبلغی اضافه بر آن پرداخت کنیم.

پاکدل ابراز داشت: هرساله بر اساس تورم کشور دولت حداقل حقوق کارکنان را افزایش می‌دهد. این رقم در سال 99 برابر با یک میلیون و هفتصد و نود و شش تومان بود که در سال 1400 احتمالاً 25 درصد افزایش خواهد یافت.

معاون تعاون بنیاد شهید عنوان کرد: این رقم به میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و مطابق تعرفه دولت افزایش می‌یابد اما در حال حاضر بنیاد شهید برنامه‌ای برای افزایش مازاد بر این موضوع برای کمک معیشت جانبازان ندارد.

پاکدل در خصوص توزیع بسته‌های کمکی در ایام نوروز اظهار کرد: نمایندگان بنیاد شهید در استان‌ها در دیدارها و طی طرح سپاس، خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و برای ایام نوروز به این عزیزان کمک شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرهاد مجیدی رقیب گل‌محمدی شد