سمند با 152 کیلوگرم حشیش در کرمان به مقصد نرسید


سمند با 152 کیلوگرم حشیش در کرمان به مقصد نرسید

جانشین انتظامی استان کرمان، از توقیف یک دستگاه خودروی سمند با 152 کیلو و 200 گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان منوجان خبر داد.

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" امروز اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور "منوجان –هشتبندی"، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دو تیم از ماموران محور مذکور را تحت کنترل خود قرار دادند و به محض مشاهده خودروی سمند قاچاقچیان به آن دستور ایست داده و راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری، با رها کردن خودرو در نقطه ای قصد فرار داشت که در ادامه با عکس العمل به موقع ماموران راننده دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 152کیلو و 200 گرم حشیش کشف شد؛ بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پایان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری خوب مردم اجازه نخواهد داد سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شود خود امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط