30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400


30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی و جدید در سال 1400 مثل سال های قبل، از نوروز مورد استقبال بانوان شیک پوش و مشکل پسند قرار گرفته است. لاکچری گردهای 1400 شمسی انتخاب های خود را بر اساس مدل هایی که مزون های محبوب و معروف مراکز استان ها ارائه کردند انتخاب می کنند […]

مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی و جدید در سال ۱۴۰۰ مثل سال های قبل، از نوروز مورد استقبال بانوان شیک پوش و مشکل پسند قرار گرفته است. لاکچری گردهای ۱۴۰۰ شمسی انتخاب های خود را بر اساس مدل هایی که مزون های محبوب و معروف مراکز استان ها ارائه کردند انتخاب می کنند و رنگ سال ۱۴۰۰ که ترکیبی از خاکستری و زرد گرم است، در بهترین مدل های مانتو بهاره دخترانه شیک و مجلسی جدید ۱۴۰۰ دیده می شود.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، تلاش کرده تا شما را با بهترین و جدید ترین مدل های مانتو بهاره ۱۴۰۰ آشنا کند. اگر نظر و دیدگاهی درباره این مدل ها دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید .

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۱۴۰۰ شمسی

بهترین مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی و اداری ۱۴۰۰

یکی از بهترین راه ها برای اطلاع از ترندهای سال ۱۴۰۰ در طراحی استایل و لباس و اکسسوری، مراجعه به هشتگ های پربیننده حوزه مد ایرانی مثل: #مانتو، #فشن، #استایل و #اکسسوری است که شما را با ده ها هزار الگوی جذاب و دوست داشتنی پر لایک آشنا می کند که الگوهای خوبی برای خیاطان و مشکل پسندها خواهد بود. حتما از این روش برای اطلاع از طرح های بهار و تابستان ۱۴۰۰ استفاده کنید.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

(از کلکسیون طرح هایی با جنس پارچه کرپ حریر درجه یک جلو باز بهاره ۱۴۰۰)

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

(نمونه از مدل های ساده و شیک مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰ جلو باز که نشان می دهد چگونه ترکیبی آبی تیره و لباس مونوکروم مشکی رنگ می تواند کنتراستی جذاب خلق کند. مخصوصا برای بانوانی که دوست دارند قد آن ها بلند و کشیده نشان داده شود)

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

(از مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰، شاهد مدلی شیک با برش های ساده هستیم. رنگ زرد، رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی است که موسسه پنتون آمریکا اعلام کرده و رد پای آن در طراحی مانتو های شیک و مجلسی بهاره ۱۴۰۰ هم دیده می شود. ترکیبی زرد و مشکی و مشکی و آبی و طوسی، برای طراحی مانتو های جلو باز بهاره گزینه های هوشمندانه ای به نظر می رسد)

توجه داشته باشید که مانتو های دو تیکه (سرهمی و رویه)، بیش تر برای بانوان جوان لاغر اندام توصیه می شود. بانوانی که استایل درشت دارند، بهتر است از برش هایی استفاده کنند که اندام ان ها را کشیده تر و لاغر نشان دهد. در بالا، مدل هایی که نشان داده شده، زیره کرپ اسکاچی داشته و رویه مازارتی ظریف در طراحی آن استفاده گردیده است که محصول را مناسب سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شمسی به ارمغان آورده است.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

برای بانوانی که به دنبال مدل هایی با جنس کرپ مازاراتی بهاره هستند، این طرح توصیه می شود. گزینه خوبی برای طراحی استایل های کژوال شیک بهاری بوده و شکوه رنگ آبی کاربنی را در این نمونه مشاهده می کنید که با کفش و شلوار مشکی، ست خوبی را خلق می کند. البته نباید از تاثیرگذاری اکسسوری های شیک بهار ۱۴۰۰ نیز در تکمیل استایل، غافل شد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

طرح فیس از ترندهای محبوب سال ۱۴۰۰ شمسی محسوب می شود. روی کت یقه آرشال، این نوع مدل مانتو بهاره طراحی شده است که الگوی خوبی برای خیاطان و طراحان جوان است و برای فشن بلاگرها و استارت آپ های این حوزه نیز توصیه می شود.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

از کلکسیون مانتو های مدل بهاره ۱۴۰۰ شاهد یک طرح با دو رنگ مختلف هستیم. انتخابی برای بانوانی که به دنبال گزینه های سنگین و غیر بدن نما هستند. جنس پارچه طرح های بالا، حریر راه راه بوده که گزینه های خوبی برای روزهای بلند نیمه نخست سال در بهار و تابستان است. شیک و دوست داشتنی که در مزون های تهران و مراکز استان ها از این الگو و برش، زیاد استفاده شده است.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

از طرح های ساده و شیک برای دختر خانم ها می توان الگوهای بالا را پیشنهاد کرد. جنس پارچه، وال است که انتخاب مطلوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان در بسیاری از نقاط کشور می باشد. به نظر می رسد که آبرفت نداشته باشد و در سایز های مختلف از طریق مزون ها و فروشگاه های سراسر کشور قابل تهیه باشد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

دختر خانم های قد بلند که به دنبال طرح های رنگارنگ و کمی شلوغ هستند، می توانند مدل های بالا را در نظر بگیرند. جنس پارچه طرح های فوق الذکر، کرپ مازاراتی درجه یک است و با قد آستین ۴۵ در دسترس است.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

باز هم مدل هایی که انتخاب های هوشمندانه ای برای بانوان خوش استایل قد بلند است. غزن دارد و جنس پارچه طرح فوق، لمه ارگانزا است که داخل آن، آستر حریر به کار رفته است تا در روزهای گرم نیمه نخست سال، گزینه خوبی برای شیک پوش ها باشد و تبادل حرارت بدن به خوبی صورت بگیرد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

در این طرح، جنس پارچه از لمه ارگانزا داخل حریر و غزن دار است و مثل طرح قبلی، انتخاب مطلوبی برای بانوان شیک پوش قد بلند خواهد بود.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

برای بانوانی که به دنبال طرح های جلو بسته هستند، این کالکشن ها در عید ۱۴۰۰ در محصولات بهاره مزون ها بسیار دیده شده است. پارچه طرح بالا، لکسوس درجه یک بوده و در سایز و رنگ های مختلف قابل تهیه خواهد بود.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

اگر چه صورتی رنگ سال ۱۴۰۰ نیست و در سال های پیش توسط پنتون معرفی شد، اما ترکیب صورتی و مشکی می تواند برای طراحی استایل های شیک بهار ۱۴۰۰ انتخاب مطلوبی باشد. در عکس بالا، جنس پارچه، لنیدور درجه یک بوده و در سایز و رنگ بندی های مختلف عرضه شده است.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

در این طرح که در ۲ رنگ مختلف دیده می شود، شاهد تونیک یقه چین دار هستیم که با جنس پارچه جودن پلاس درجه یک تولید شده است. از سبز آبی (کله غازی) تا بادمجونی و آبی کاربنی می توان در سایز های مختلف تهیه کرد و در بهار ۱۴۰۰ انتخابی ساده و شیک و البته ارزان داشت.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

برای شیک پوش ها و خاص دوست های لاکچری گرد در سال ۱۴۰۰، مدل های مانتو شیک بهاره گران قیمت در طرح ها و رنگ ها مختلف بسیار تولید شده است. در عکس بالا، مانتو مجلسی طرح Queen دیده می شود که جنس پارچه مازاراتی داشته و در سایز های مختلفی روانه بازار شده است. زیره سارافون آستین حلقه ای، از پشت، زیپ مخفی خورده و کمربند به کار رفته نیز که نوار های طلایی کم رنگ دارد، شکست رنگ خوبی در طرح ایجاده کرده است.

این مدل با خرجکار لمه طلایی شکیل، باشکوه جلوه میکند. این طرح، غزن خورده بوده و جلو بسته نیز قابل استفاده است. قد مانتو بالا از جلو ۸۵ و از پشت نیز ۱۰۰ است. قد سارافن نیز ۱۲۵ سانت می باشد. برای خاص بودن و جلوه کردن در مهمانی های بهاره، انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

در بهار و تابستان ۱۴۰۰، برخی از بانوان به دلیل وضعیت شغلی خود به دنبال الگوها وطرح هایی برای خرید مانتو اداری شیک هستند. این نوع پوشش های زنانه ، مثل موارد مجلسی و کژوال، محدودیت دارند و بایستی مطابق با الگویی که هر اداره اعلام می کند، تهیه شود. یکی از الگوها، مورد بالا است که تن خور فوق العاده ای داشته و طرح کتی یقه انگلیسی دیپلمات محسوب می شود. جنس پارچه فاستونی دیپلمات، انتخاب مطلوبی برای این طرح می باشد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

طرح های تیره رنگ برای بانوانی که می خواهند انحنا استایل درشت آن ها کم تر نمایان شود، توصیه می شود.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

در عکس بالا که از کالکشن های بهاره ۱۴۰۰ است، شاهد طرحی با جنس پارچه ژاکارد ترک داخل آستری حریر و ارگانزا هستیم که در سایز و رنگ بندی های مختلفی قابل تهیه می باشد. قد عکس بالا، ۱۲۰ بوده و غزن دارد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400 در سایز ها و رنگ بندی های مختلف که الگوهایی برای خیاطان تازه کار نیز محسوب می شود.

حتما بخوانید: ادکلن های سلبریتی های ایرانی

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

(نمونه ای از مدل مانتو بهاره ترکیبی چاکدار)

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره الگوها و مدل های پیشنهادی فوق الذکر دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید. لینک این گفتار را از طریق کانال های تلگرامی و واتس آپی به اطلاع دوستان شیک پوش و مشکل پسند خود قرار دهید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس