ممنوعیت جشن عروسی، مراسم فاتحه و دورهمی


ممنوعیت جشن عروسی، مراسم فاتحه و دورهمی

رکنا: دبیر ستاد کرونا استان بوشهر گفت: این یک هشدار جدی است، هر گونه مراسم اعم از جشن عروسی، مراسم فاتحه و دورهمی باید سریعا ممنوع شود.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۴۰ نفر افزایش یافته، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ مورد به کرونا قطعی است.

وی درباره بیماران بستری در بخش‌های ویژه چنین گفت: در حال حاضر ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

کشمیری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۹۴ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست‌ داده‌اند، گفت: امروز یک نفر از هم استانی های عزیزمان، خانمی ۷۹ ساله که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون و بیماری مزمن مغزی بود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۳۰۹۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی افزود: هر گونه مراسم اعم از جشن عروسی، فاتحه، مهمانی و دورهمی سریعاً باید ممنوع شود این یک هشدار جدی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !