محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس


محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس

تصاویری از دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس را مشاهده می کنید، از لامبورگینی سواری تا پست اینستاگرامی!

به گزارش شهرآرانیوز، روبرتو کارلوس، اسطوره و بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان سفیر بین المللی باشگاه رئال مادرید هم فعالیت می‌کند، به تازگی به محمدرضا گلزار، هنرپیشه مطرح ایرانی دیداری داشته است. به نظر می‌رسد که گلزار و روبرتو کارلوس دوستانی صمیمی با یکدیگر هستند چرا که آن‌ها با هم سوار یک ماشین لامبورگینی شدند و روبرتو کارلوس یک پست اینستاگرامی هم در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد که گلزار برای او کامنت گذاشت.

ویدئو | لامبورگینی سواری محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس

در تصاویری که از دیدار محمد رضا گلزار و روبرتو کارلوس منتشر شده است، مشخص است که گلزار با یک خودروی لامبورگینی و در حالی که پشت فرمان نشسته، روبرتو کارلوس را به جایی که محل دیدارشان است می‌برد و پس از آن هر دوی آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند. روبرتو کارلوس یک عکس سلفی را با محمدرضا گلزار که هنرپیشه و مجری مطرح این روز های کشور است، می‌اندازد و آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش پست می‌کند و می‌نویسد:" از دیدنت خوشحالم دوست من" و رضا گلزار را هم منشن می‌کند.

محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس

محمدرضا گلزار هم در بخش کامنت های این پست در اینستاگرام برای روبرتو کارلوس می‌نویسد:" دوستت دارم رفیق" تا بدین ترتیب مشخص شود که این دو با هم دوستی صمیمانه‌ای دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا