طرح مفهومی سامسونگ گلکسی S22 اولترا با دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی


طرح مفهومی سامسونگ گلکسی S22 اولترا با دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا بهترین مدل پرچم‌دار نسل آینده شرکت سامسونگ به‌شمار خواهد رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در اوایل سال 2022 معرفی خواهد شد و موضوع ناامیدکننده اینکه در حال حاضر پیرامون طراحی احتمالی این محصول ایده واضحی در دست نیست. خوشبختانه انتشار تصاویر یک طرح مفهومی جدید نمایی واضح‌تر از ظاهر احتمالی این...

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا بهترین مدل پرچم‌دار نسل آینده شرکت سامسونگ به‌شمار خواهد رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در اوایل سال 2022 معرفی خواهد شد و موضوع ناامیدکننده اینکه در حال حاضر پیرامون طراحی احتمالی این محصول ایده واضحی در دست نیست. خوشبختانه انتشار تصاویر یک طرح مفهومی جدید نمایی واضح‌تر از ظاهر احتمالی این دستگاه ممتاز ارائه می‌دهد. بی‌تردید دوربین غول‌پیکر 200 مگاپیکسلی یکی از بزرگترین ویژگی‌های شاخص این طرح مفهومی به‌شمار می‌رود.

همچنین طرح مفهومی گلکسی S22 اولترا مجهز به یک لنز پریسکوپی و قلم S Pen بوده و از جنبه عملکرد دوربین نویدبخش عرضه یک پرچم‌دار اندرویدی تمام‌عیار برای کاربران است. تصاویر مفهومی گلکسی S22 اولترا به لطف تلاش‌های یک شخص طراح با شناسه Technizo Concept منتشر شده‌اند. اگرچه طراحی پنل جلویی گوشی در مقایسه با گلکسی S21 اولترا تغییر نکرده است؛ اما پنل پشتی دستگاه بیش‌ترین میزان توجهات را به سوی خود جلب می‌کند. از این گذشته اندازه بسیار بزرگ سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی موجب می‌شود تا سایر لنزهای دوربین به لحاظ اندازه بسیار کوچک به‌نظر برسند.

همچنین گزارشات پیشین نشان می‌دهند که سامسونگ روی یک سنسور دوربین 150 مگاپیکسلی کار کرده است؛ اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود این دوربین در سال گذشته روانه بازار شود. زمان عرضه این سنسور توسط غول کره‌ای هنوز مشخص نشده است؛ اما در عوض سامسونگ با جهشی یکباره می‌تواند مستقیما از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خود رونمایی کند.

به منظور حفظ کیفیت بی‌عیب و نقص تصویر، سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا به شکلی بزرگتر نمایش داده شده است. بنابراین اندازه هر پیکسل منفرد احتمالا افزایش خواهد یافت. این پدیده امکان ورود نور بیش‌تر به سنسور را فراهم نموده و بدین‌ترتیب توانایی گلکسی S22 اولترا برای ثبت تصاویری با جزئیات بیش‌تر در شرایط نوری مختلف افزایش خواهد یافت. این طرح مفهومی همچنین نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده سامسونگ از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. برای سال 2022 نیز به‌نظر می‌رسد که کمپانی کماکان این مشخصه را حفظ خواهد کرد؛ اما استایلوس سامسونگ صرفا در پیشرفته‌ترین عضو خانواده گلکسی S22 قابل دسترس خواهد بود.

البته طراحی ظاهری گلکسی S22 اولترا احتمالا با این تصاویر به‌طور کامل مطابقت نخواهد داشت. با این‌حال سامسونگ احتمالا برخی مولفه‌های طراحی (حداقل در خصوص ماژول دوربین پشتی) را لحاظ خواهد کرد. از این گذشته دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی نیازمند سنسوری با اندازه بزرگ خواهد بود؛ در غیر این‌صورت پتانسیل آن تلف خواهد شد. به منظور مشاهده ویدیوی مربوط به طرح مفهومی سامسونگ گلکسی S22 اولترا کافیست اینجا کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !