توسعه و تعالی جامعه در گرو امنیت و آرامش است


توسعه و تعالی جامعه در گرو امنیت و آرامش است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار صحنه، توسعه و تعالی جامعه را در گرو امنیت و آرامش دانست و گفت: امنیت هم در سایه مجاهدت و تلاش نیروهای تلاشگر نظامی و امنیتی به دست می‌آید.

«علیرضا حیدری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) حاصل خون هزاران لاله گلگون کفن و در سایه مجاهدت غیور مردان و رزمندگان و رشادت های عزیزانی است که از جان و مال خود گذشتن تا انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل شود.

او اضافه کرد: هم اکنون نیز با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری باوجود همه توطئه ها و ددمنشی دشمنان خارج و در راس آنها آمریکا و اسرائیل و فریب خوردگان داخلی همواره راههای ترقی و پیشرفت و تعالی را طی می کنند.

وی افزود: از آنجائیکه برای به دست آوردن این ارزشها که عبارتند از استقلال، آزادی، دستاوردهای علمی و فناوری فرهنگی، مذهبی، انسجام ملی و اجتماعی و افزایش توان نظامی و مقابله ای، بهای سنگینی پرداخته ایم ،حفظ و حراست از آنها را واجب و اجبات میدانیم.

فرماندار صحنه خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات با بهره گیری از امکانات روز دنیا و نیروهای مخلص، مومن، باهوش، انقلابی و با مشارکت مردم، با قدرت مقابله ای فراگیر و گسترده با انواع توطئه های ضد انسانی و مردمی دشمنان نظام که همواره، با جنگ های نرم و با ایجاد فتنه سعی بر تفرقه و آشوب و بر هم زدن نظم اقتصادی، اجتماعی و آرامش جامعه را داشته اند، نقش ارزنده دارند.

حیدری اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در طول تاریخ انقلاب اسلامی توانسته اند نقشه های شوم دشمنان نظام را در نطفه خفه و آرامش و آسایش روحی و روانی را به جامعه هدیه نماید که البته در این راه شهدای عزیزی را هم تقدیم نموده اند.

رییس شورای تامین شهرستان صحنه در ادامه با بیان اینکه در دنیای امروز تهدیدات شکل و شیوه های تازه ای به خود گرفته است، تصریح کرد: کشورهای در حال توسعه معمولاً بیشتر مورد هجمه مهاجمان قرار می گیرند، بنابراین اطلاع از فعالیت ها و تهاجمات اطلاعاتی دشمنان و خنثی سازی تهدیدهای آنان لازم و جزو توانمندی دستگاه اطلاعاتی برای فراهم نمودن بستر آرامش است.

حیدری همچنین با اشاره به اینکه امسال با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها نامگذاری شده است، افزود: بدون شک تحقق این امر، منافع و دستاوردهای مهمی را برای اقتصاد ملی و معیشت و رفع محرومیت ها در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: فراهم کردن امنیت به عنوان بستری برای سرمایه گذاری و جهش تولید می تواند در تحقق شعار سال نقش ارزنده و کلیدی و راهبردی داشته باشد.

حیدری همچنین اظهار داشت: ارتقا ظرفیت های تولید و زیر ساخت ها و کارهای لازم برای فعالیت های اقتصادی و بخش خصوصی در گروه تقویت و تحکیم امنیت پایدار است.

به گفته فرماندار صحنه؛ اجرای مستمر طرح های صیانت از دارائی های ارزشمند کشور از جمله مشاغل دولتی، عمومی و خصوصی از جمله طرح های راهبردی وزارت اطلاعات است.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: نظر بلند اعضاء شورای تامین شهرستان و با همکاری نیروهای خدوم نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان ، امنیت نسبی و آرامش خاصی در شهرستان حاکم است که نقش آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) در گسترش امنیت و بسط عدالت اجتماعی در جامعه که زمینه ساز توسعه همه جانبه و سرمایه گذاری مطمئن هست در شهرستان ایجاد شده است.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی