کشف 215 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در خراسان جنوبی


کشف 215 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان 215 کیلوگرم تریاک را در یکی از روستاهای این شهرستان از مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان اخباری را دریافت کردند که سوداگران مرگ با دپوی محموله‌ای از مواد افیونی در یکی از روستاهای این شهرستان، قصد دارند این محموله را با ۲ سواری پژو به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری شد.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر را در یکی از روستاهای کویری شهرستان نهبندان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آن هفت کیسه مواد مخدر حاوی ۲۱۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در ادامه عملیات ۲ خودروی سواری توقیف شد و سه متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی تحرکات سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و با قاطعیت طبق قانون با اشرار و مخلان امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

سرهنگ شجاعی نسب از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان قاینات خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ خودرو توقیف شد و ۶ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی قاین هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

حانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستور ایست پلیس، به سرعت از محل متواری شد که ماموران با انجام اقدامات پلیسی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی بیان کرد: یک سواری پژو ۴۰۵ دیگر نیز که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و سپس توقیف شد.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: در این عملیات ۲ خودرو توقیف شد و ۶ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی می‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس