پیکر پدر شهیدان «فتحی» در روستای یکن آباد همدان تشییع شد


پیکر پدر شهیدان «فتحی» در روستای یکن آباد همدان تشییع شد

همدان- ایرنا- پیکر مرحوم حاج «علی فتحی» پدر شهیدان «نادر و ناصر فتحی» روز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تشییع و در زادگاهش روستای یکن‌آباد از توابع شهرستان همدان به خاک سپرده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، مرحوم حاج «علی فتحی» روز گذشته بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

فرزند این مرحوم، شهید «نادر فتحی» در ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ در چنگوله و «ناصر فتحی» در ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۴ در فاو عراق به شهادت رسیدند.

پیکر پدر شهیدان «فتحی» در روستای یکن آباد همدان تشییع شد

روز ۱۲ اسفند ماه محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان با حضور در منزل شهیدان نادر و ناصر فتحی با خانواده معزز این شهیدان دیدار کرد.

محمد علی محمدی ضمن ادای احترام به پدر و مادر گرانقدر شهیدان «نادر و ناصر فتحی» یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن را گرامی داشت.

پیکر پدر شهیدان «فتحی» در روستای یکن آباد همدان تشییع شد

روستای یکن‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان است که چهار هزار نفر جمعیت و ۹۰۰ خانوار دارد و اهالی آن در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده و برادران شهید "مصطفی"، "اسدا..." و "عباس احمدی"، "ناصر" و "نادر فتحی"، "علیرضا" و "عقیل نجاری" و "رمضان" و "ناصر سرابی" را تقدیم نظام همیشه سرافراز جمهوری اسلامی کرده اند.

از دیگر شهدای این شهر می توان به سردار مصطفی احمدی فرمانده ناحیه ۲ بسیج همدان و امیر اردشیر شمس فرمانده گردان نظامی ارتش در کامیاران اشاره کرد که سال ۵۸ به وسیله کومله به شهادت رسیده و پیکرش به وسیله گروهک ضد انقلاب قطعه قطعه شد.

جانباز شهید حسین عطایی مشفق هم از دیگر شهدای یکن‌آباد است که یک چشم و انگشت خود را در عملیات والفجر۸ و کربلای ۴ از دست داد، اما دست از مبارزه برنداشت و با همان حال در عملیات کربلای ۵ حضور یافته و به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد