انعقاد تفاهم نامه همکاری بین امور زنان و خانواده استانداری و کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


انعقاد تفاهم نامه همکاری بین امور زنان و خانواده استانداری و کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت: انعقاد این تفاهم نامه با هدف حمایت از زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست و کم توان مالی خصوصا در زمینه آموزش های لازم برای اشتغال بوده و ما تلاش نموده ایم طی آن باهمکاری کمیته امداد و استفاده از ظرفیت های این دفتر، این مسیر را هموارتر نماییم.

"نادیا صداقت" افزود: فراهم نمودن زمینه آموزش رایگان، انجام مشاوره و راهنمایی های شغلی، اعطای تسهیلات خوداشتغالی، جهت دهی تسهیلات به سمت کاهش آسیب های اجتماعی حوزه زنان و خانواده و... از جمله بندهای اصلی این تفاهم نامه می باشد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های دیگر با اداره پست، اداره زندان ها و اقدامات تامینی و ... تصریح کرد: تمام تلاش ما در دفتر امور زنان و خانواده، ایجاد بستر مناسب برای رشد زنان توانمند استان و ارتقاء وضعیت و جایگاه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... جامعه زنان می باشد.
همچنین "قباد مبشری" مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شرایط حاضر جامعه درگیر مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی می باشد که با همکاری همه نهادها و مردم تا حدودی قابل کنترل می باشد.
وی تاکید کرد: افزایش نرخ اشتغال مهمترین و مطمئن ترین راه حل بسیاری از مسایل موجود است که با تلاش و دلسوزی مسئولین و خود مردم و خانواده ها امکان پذیر است.
به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد در راستای ارایه تسهیلات اشتغالزایی و مشاوره و نظارت به منظور اشتغال مطمئن زنان در معرض آسیب و بدسرپرست اقدام نماید.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...