معابر کیش به دوربین های جدید ثبت سرعت مجهز می شود


معابر کیش به دوربین های جدید ثبت سرعت مجهز می شود

امسال دوربین‌های ثبت سرعت هوشمند در جزیره کیش نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : سرهنگ بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش در تشریح طرح های ترافیکی پلیس راهور جزیره در نوروز ۱۴۰۰ بدون اشاره به زمان دقیق راه اندازی دوربین ها و تعداد آنها، از نصب و راه اندازی دوربین‌های هوشمند راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۰ و فعالیت ۱۶ گروه در قالب گشت سطح جزیره، گفت: از ۲۶ اسفند، طرح نوروزی تیم های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس آغاز شد.

ایمانی نسب افزود: این طرح با هدف روان سازی ترافیک، جلوگیری از تخلفات رانندگی، برخورد با متخلفان و افزایش سطح ایمنی مسافران در در معابر و خیابان‌های جزیره کیش اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش همچنین در تشریح چگونگی برخورد با تخلفات رانندگی عنوان کرد: از ۲۶ اسفند ۹۹ تاکنون نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، برخورد با تخلفات رانندگی با افزایش صد در صدی و بحث تصادفات نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

وی گفت: سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، عدم استفاده از راهنما و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی از جمله تخلفات رانندگی در سطح شهر بوده که با آن‌ها برخورد شده که همزمان با آغاز سفرهای نوروزی توسط سامانه‌های هوشمند و ماموران پلیس مستقر در معابر به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش اظهار داشت: برخورد بدون اغماض با متخلفانی که مرتکب دو تخلف همزمان و سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر در معابر شده باشند یکی از برنامه‌هایی است که به طور جدی در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته و در همین زمینه مورد ۸۶ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب ۲ تخلف همزمان برای اعمال قانون به پارکینگ منتقل شده‌اند.

وی تاکید کرد: ساکنان و گردشگران برای ارتقاء سطح امنیت و آرامش در جزیره کیش ملزم به توجه و رعایت سرعت‌های اعلام شده در در تابلوهای رانندگی هستند.

سرهنگ ایمانی نسب با اشاره به نزدیک شدن پایان تعطیلات نوروز و ۱۳ فروردین اعلام کرد: بر اساس تدابیرشورای سلامت کیش، برنامه ریزی ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین اجرای طرح “شد آمدی” با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات، معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، پلیس راهور و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا برشمرد که از طریق صدا و سیمای کیش به اطلاع عموم می رسد.

وی در پایان از مالکان خودروهایی که تاکنون موفق به تعویض پلاک خود نشده‌اند خواست تا در سال ۱۴۰۰ برای تعویض پلاک خود اقدام کنند.

46

کد خبر 1500232

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان