منع تجمع و دورهمی ها در فضای سبز شهرستان خاتم و یک خبر کوتاه


منع تجمع و دورهمی ها در فضای سبز شهرستان خاتم  و یک خبر کوتاه

یزد - ایرنا - منع تجمع افراد و دورهمی های خانوادگی در تفرجگاه ها و فضای سبز شهرستان خاتم و تجلیل از 15 کودک بی سرپرست کمتر از هفت سال در مهریز از جمله خبرهای روز پنجشنبه استان یزد است

فرماندار خاتم گفت: هرگونه تجمع افراد و دورهمی های خانوادگی در بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان خاتم روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ممنوع است.

جواد میربهبودی در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا و به منظور حفاظت از جان شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نوع جهش یافته آن و به دلیل وضعیت پرخطر شهرستان و بالا بودن میزان مبتلایان، مسیرهای منتهی به تمامی تفرجگاه ها بسته است.

شهر هرات مرکز شهرستان خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در مجاورت استان های کرمان و فارس قرار دارد.

مهریز

۱۵ نفر از کودکان بی سرپرست کمتر از هفت سال شهرستان مهریز در مراسمی که با حضور جمعی از مسوولان و مردم چهارشنبه ‌شب برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، این آیین برای نخستین بار از سوی واحد خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری اداره بهزیستی و موسسه خیریه قدیم‌الاحسان شهرستان برگزار شد.

رضا زارع میرک‌آباد رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: حدود ۱۰۰ کودک و نوجوان دختر و پسر بی‌سرپرست زیرپوشش خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی این اداره هستند .

همچنین جواد برزگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز از برگزاری این مراسم قدردانی کرد و رسیدگی به وضعیت کودکان بی‌سرپرست را کار مهمی از سوی بهزیستی برشمرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علی سالک یکی از کارشناسان مذهبی به اهمیت رسیدگی به افراد آسیب‌پذیر از منظر مکتب اسلام و قران کریم پرداخت و توجه به تربیت دینی افراد را خواستار شد.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد.

۲ هزار و ۵۰۰ مددجو تحت پوشش خدمات بهزیستی مهریز هستند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد