پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان به مناسبت 12 فروردین


پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان به مناسبت 12 فروردین

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان آمده است: ۱۲ فروردین روز تاریخی و سرنوشت ساز ایران اسلامی است که در این روز مردم ایران با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت.

این پیام می افزاید: نهالی که با رای قاطع مردم در فروردین ۵۸ کاشته شد امروز به درخت تناوری تبدیل شده که ثمره عزتمند آن، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مبنا قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار دارد.

پیام تصریح کرد: پیام ۱۲ فروردین سال ۵۸، روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران؛ وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است و باید برای نسل جوان به شایستگی تبیین گردد.

این پیام ادامه می دهد: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، عزتمندی و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نمایم و امیدواریم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط