وحدت کلمه و یکپارچگی مردم ایران در 12 فروردین سال 58 به اثبات رسید


وحدت کلمه و یکپارچگی مردم ایران در 12 فروردین سال 58 به اثبات رسید

گرگان - ایرنا - روحانی اهل سنت گلستان گفت: حضور گسترده مردم در همه‌پرسی برای انتخاب نوع حکومت ایران پس از پیروزی انقلاب و رای آری به جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 58، وحدت کلمه و یکپارچگی مردم، اقوام و مذاهب مختلف ساکن ایران را به اثبات رساند.

حاج آخوند بایرام‌گلدی حنفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : رای قاطع مردم ایران به استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور نشانه آگاهی و بلوغ سیاسی همه ملت ایران از هر طایفه، قوم و مذهب بود.

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس گمیشان ادامه داد: حکومت دینی ایران اسلامی در حال حاضر تبدیل به مدل موفق و کاملی برای کشورهای مسلمان و سایر آزادیخواهان جهان شده است.

وحدت کلمه و یکپارچگی مردم ایران در 12 فروردین سال 58 به اثبات رسید آگهی فرمانداری گرگان در تاریخ ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ و اعلام نتایج آرای همه‌پرسی در این شهر

این روحانی اهل سنت گفت : ملت ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نهال نوپای انقلاب را غرس کردند و حضرت امام خمینی (ره) به عنوان معمار و باغبان توانمند این انقلاب با کمک مردم این نهال را در میان توفانهای سهمگین و دسیسه ها و توطئه های رنگارنگ دشمنان حفظ و به درخت تنومندی تبدیل کردند .

آخوند گلدی حنفی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو در خرداد ماه یادآور شد: هر چه زمینه حضور و مشارکت مردم در این انتخابات فراهم شود بنیان جمهوریت نظام و جایگاهی که در سال ۱۳۵۸ توسط رای مردم بنا نهاده شد، مستحکم تر می شود.

روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست