اشرافیت پلیس بر رفتار اشرار/تعطیلی تفرجگاه های کرمانشاه در روز طبیعت


اشرافیت پلیس بر رفتار اشرار/تعطیلی تفرجگاه های کرمانشاه در روز طبیعت

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان و اشرار خبر داد و گفت: سال گذشته حدود یک هزار و 420 نفر از اراذل و اشرار در استان شناسایی و 950 نفر از این افراد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در دیدار جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان و مسوولان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه اظهار داشت: دستگیری اراذل و اوباش در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال قبل از آن، ۱۶ درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی پلیس که با حضور نزدیک به ۴ هزار نیرو در حال اجراست، گفت: یکی از نتایج طرح، کاهش چهار درصدی سرقت و افزایش ۲۱ درصدی کشفیات نسبت به نوروز ۱۳۹۹ بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل کاهش سرقت ها افزایش گشت سواره و پیاده و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نگهبان محله است در این ارتباط از ۲۳۰ شبگرد استفاده کردیم.

سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ۱۲ فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی، از تعطیلی همه تفرجگاه ها و اماکن گردشگری و تفریحی در روز طبیعت (۱۳ فروردین) خبر داد و گفت: این تعطیلی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال می‌شود.

رییس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی تفرجگاه ها مربوط به کل استان است، اضافه کرد: نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی و مقابل اماکن تفریحی و گرذدشگری مستقر و از حضور افراد و خانواده ها چه به صورت پیاده و چه سواره جلوگیری می‌کنند.

وی از شهروندان خواست از حضور در اماکن گردشگری سطح استان خودداری و با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد