این خانم مجری، آزاده نامداری را حلال نکرد! / ژیلا صادقی کیست و چرا؟! + فیلم


این خانم مجری، آزاده نامداری را حلال نکرد! /  ژیلا صادقی کیست و چرا؟! + فیلم

رکنا: وقتی پدر آزاده نامداری از همه برای دخترش حلالیت خواست ژیلا صادقی گفت بعید می دانم او را حلال کنم.

ژیلا صادقی مجری جوان ایرانی است که اظهارات او نسبت به همکارانش جنجال ساز بوده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: پس از مراسم خاکسپاری آزاده نامداری پدرش گفت دختر مرا حلال کنید ، اما بعد از این صحبت ها، ژیلا صادقی مجری صداوسیما در پیج اینستاگرامش استوری منتشر شد و اینطور نوشت: راستش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب های که در سکوت سپری شد …

اما این پست بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر در صفحه اینستاگرام اصلاح و ویرایش شد و نوشت:

بخواب آزاده جان ولی من هنوز بیدارم مثل همون شبها که با من درددل می کردی بخواب من باز هستم از خدا خواستم روزهای سختی که بر من گذشت فراموش می شود مثل همیشه به تو حق خواهم داد و قطعاً پیگیریم و اجازه نمیدم زندگیمان ملقب به یک عده ای سودجو قرار بگیرد بخواب ولی من بیدارم.

همچنین او در جدیدترین مصاحبه ای که ایران چطور از ژیلا صادقی درباره علت ممنوع التصویریش منتشر کرده، این مجری درباره فوت آزاده نامداری گفته: اول از همه بگم که واقعا از نظر روحی حال خوبی ندارم و این چند روز از فوت آزاده جان بسیار ناراحت هستم در حدی که اشکم بند نمیاد و فقط میتونم ابراز پشیمانی کنم بابت اشتباهی که داشتم و دل آزاده نامداری رو شکستم …خدا میخوام منو ببخشه

یادداشت صادقی در سال 94

ژیلا صادقی در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود:

هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

ژیلا صادقی چه مشکلی با ازاده نامداری دارد؟

گفتنی است که ژیلا صادقی مجری تلویزیون فروردین ۹۹ در برنامه دورهمی مهران مدیری، در قسمت هایی از صحبت هایش به ماجرای عکس های بی حجاب آزاده نامداری در سوییس کنایه زد و گفت مجریان یادی آمدند و رفتند و نموندن ، انهایی که مو افشون کردن و ….

کاربران به این صحبت های او حمله کرده و به حمایت از آزاده نامداری پرداختند، مجری جوانی که سال‌هاست از صدا و سیما دور شده و مشخص نیست کینه‌توزی نسبت به او چه انگیزه‌ای داشته و حالا که از دنیا رفته و دیگر در بین ما نیست.

ژیلا صادقی کیست؟

ژیلا صادقی یکی از مجریان زن مشهور سیماست. او در مصاحبه‌ای گفته است بالاترین دستمزد را در بین مجریان زن می‌گیرد.ژیلا صادقی مدتی در خارج از کشور زندگی می‌کرد. او همچنین گفته است کارش را در دنیای تصویر با بازیگری آغاز کرده، اما به سبب جوانی و ترس از آسیب‌های این رشته به او بازیگری را رها کرده و وارد گویندگی شده است.او چند سال پیش در سن بالا با محسن رجبی صاحب رستوران معروف در فشم ازدواج کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
10 22

حجم ویدیو: 12.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر