دانشگاه تنسی آمریکا، دانشجویان و اعضای هیات علمی خود را واکسینه می‌کند


دانشگاه تنسی آمریکا، دانشجویان و اعضای هیات علمی خود را واکسینه می‌کند

شفقنا- مدیر مرکز بهداشت دانشجویی دانشگاه تنسی( Tennessee) اعلام کرد که این دانشگاه قصد دارد طی هفته، اعضای خود را در برابر کووید-19 واکسینه کند. ایسنا به نقل از 10 نیوز نوشت: دانشگاه تنسی در آمریکا، از جمله دانشگاه‌هایی است که تقاضای زیادی برای دریافت واکسن کووید-19 دارد و اکنون افراد 16 ساله به بالا واجد شرایط دریافت این واکسن […]

دانشگاه تنسی آمریکا، دانشجویان و اعضای هیات علمی خود را واکسینه می‌کنددانشگاه تنسی آمریکا، دانشجویان و اعضای هیات علمی خود را واکسینه می‌کند

شفقنا- مدیر مرکز بهداشت دانشجویی دانشگاه تنسی( Tennessee) اعلام کرد که این دانشگاه قصد دارد طی هفته، اعضای خود را در برابر کووید-۱۹ واکسینه کند.

ایسنا به نقل از ۱۰ نیوز نوشت: دانشگاه تنسی در آمریکا، از جمله دانشگاه‌هایی است که تقاضای زیادی برای دریافت واکسن کووید-۱۹ دارد و اکنون افراد ۱۶ ساله به بالا واجد شرایط دریافت این واکسن هستند.

دکتر “اسپنسر گرگ”( Spencer Gregg) مدیر مرکز بهداشت دانشجویی دانشگاه “تنسی” گفت: ظرفیت تمامی کلینیک‌ها به سرعت در حال پر شدن است.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت دانشجویان دانشگاه ما این ظرفیت را دارد که روزانه، تا ۲۰۰ نفر را در برابر کرونا واکسینه کند.

این دانشگاه که عمدتا از واکسن شرکت “مدرنا” برای این افراد استفاده می‌کند، یک بار در هفته، میزبان کلینیکی است که قابلیت رسیدگی به حداکثر ۱۱۰۰ نفر را دارد.

بدین ترتیب، مقامات دانشگاه تنسی امیدوارند که طی هفته، چند هزار نفر را واکسینه کنند.

گرگ افزود: بخش زیادی از این فرآیند واکسیناسیون به میزان واکسنی بستگی دارد که در اختیار ما قرار می‌گیرد.

تاکنون این دانشگاه ۸ هزار نفر را واکسینه کرده و امیدوار است که ۱۰۰ درصد دانشجویان و کارمندان این دانشگاه در برابر کووید-۱۹ واکسینه شوند. گرچه تزریق برای آنها واکسن اجباری نیست.

دکتر گرگ اظهار کرد: اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان ما در برابر این پاندمی واکسینه می‌شوند و برای ما مهم است که آنها را تشویق کنیم مشارکت ۱۰۰ درصدی داشته باشند.

دانشگاه تنسی اولویت دریافت واکسن در این دانشگاه را با دانشجویانی قرار داده که در خوابگاه‌های دانشگاه اقامت دارند. همچنین کارمندانی که هنوز واکسینه نشدند نیز در اولویت دریافت واکسن هستند.

دکتر گرگ اظهار امیدواری کرد که مردم از فرصت پیش آمده در این دانشگاه استفاده کنند.

وی در پایان گفت: واکسیناسیون تنها چیزی است که به ما کمک می‌کند به سبک زندگی پیش از کرونا بازگردیم. هرچه افراد بیشتری واکسینه شوند، ما راحت‌تر می‌توانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج