کندوان در روز طبیعت به روی گردشگران بسته خواهد بود


کندوان در روز طبیعت به روی گردشگران بسته خواهد بود

فرماندار اسکو گفت: جهت جلوگیری از تجمعات انسانی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسکو، شهرها و روستاهای گردشگری شهرستان هم‌چون روستای تاریخی و گردشگری کندوان در روز 13 فروردین تعطیل بوده و برابر مقرارت، اقدامات لازم با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهد گرفت.

آفتاب‌‌نیوز :

بابک رضی منش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و هم‌چنین افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی، گفت: وضعیت شهرستان به شدت شکننده بوده و با کوچکترین غفلت و سهل انگاری و تدوام حضور گردشگران، مسافران نوروزی و تجمعات انسانی شاهد افزایش میزان مبتلایان و تغییر وضعیت به رنگ نارنجی خواهیم بود.

وی با بیان این‌که آمار بیماران سرپایی در حال افزایش است، گفت: تعداد مبتلایان به ۲۸۵۶ نفر مبتلا و فوتی‌ها به ۱۴۶ نفر رسیده و در حال حاضر پنج نفر در بیمارستان اسکو بستری هستند.

وی افزود: متاسفانه در دو روز اخیر تعداد ۱۰ نفر به مبتلایان کرونای انگلیسی اضافه شده و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۳۴ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونایی روستاهای واقع در مسیرهای گردشگری شهرستان و هم‌چنین ممنوعیت اتراق در فضاهای سبز و تفرجگاه‌ها، روستای توریستی و تاریخی کندوان در روز طبیعت به روی مسافران نوروزی و گردشگران بسته خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر