احیای شب نیمه شعبان در قالب ویژه برنامه روایت هیأت


احیای شب نیمه شعبان در قالب ویژه برنامه روایت هیأت

تهیه کننده برنامه روایت هیأت از احیای شب نیمه شعبان در قالب ویژه برنامه روایت هیأت از شبکه یک سیما خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ربانی‌منش در گفت‌وگویی با ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: باتوجه به محدودیت‌های کرونایی و منع ترددها احیای نیمه شعیان برای دومین سال متوالی در قالب برنامه روایت هیأت به همت جامعه ایمانی مشعر از شبکه یک پخش خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 30 دقیقه بامداد تا اذان صبح در مسجد مقدس جمکران ضبط خواهد شد، عنوان کرد: در این برنامه اعمال و فضائلی که برای شب نیمه شعبان وارد شده ازجمله دعای کمیل و استغاثه به حضرت حجت(عج) را خواهیم داشت.
تهیه کننده برنامه روایت هیأت از مدعوین و شرکت‌کنندگان در این برنامه یاد کرد و افزود: در این برنامه از حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی بهره‌مند خواهیم شد.


وی به حاج علی انسانی، حاج عباس حیدرزاده، حاج احمد واعظی و سید احمد الموسوی به عنوان مدیحه‌سرایان این برنامه اشاره کرد و ادامه داد: یوسف رحیمی و محمد مهدی شفیعی نیز از شاعران و همچنین گروه تواشیح میعاد در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ربانی منش با بیان اینکه از حضور استاد احمد ابوالقاسمی قاری برجسته کشوری نیز بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران که کتیبه نگاری عتبات را نیز در کارنامه دارند در این برنامه به اجرای زنده خط نویسی خواهند پرداخت.


وی با تاکید بر اینکه هدف ما باتوجه به بیماری کرونا و منع تردد شبیه‌سازی از طریق رسانه است، یادآور شد: پویش و شعار امسال مسجد جمکران نیز تحت عنوان همدلی برای ظهور است که این هشتگ به صورت گسترده مردم را دخیل خواهد کرد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس