سربازان گمنام با شناسایی اخلال‌گران اقتصادی شعارسال را محقق می‌کنند


سربازان گمنام با شناسایی اخلال‌گران اقتصادی شعارسال را محقق می‌کنند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با شناسایی اخلال‌گران و برهم‌زنندگان نظم اقتصادی کشور در تحقق شعار سال نقش‌آفرین هستند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) ابراز داشت: مبارزه با اخلالگران در بازار ارز و خودرو و محتکران کالا و قاچاق نمونه‌ای از اقدامات لازم برای تحقق شعار امسال است که سربازان گمنام امام زمان(عج) در مبارزه در این زمینه نقشی مهم دارند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام کارهای اطلاعاتی در مبارزه با قاچاق است که تاکنون با موفقیت انجام شده است.

وی بیان کرد: قاچاق یکی از موانع اصلی تحقق شعار سال۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» است و همراهمی مردم و مسئولان کمک‌کننده در مبارزه با قاچاق است.

وی با اشاره به نقش سربازان گمنام در تامین امنیت تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با تلاش بیش از پیش در شناسایی دشمنان، نقشی مهم در تامین امنیت جامعه دارند.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با شناسایی و دستگیری اخلال‌گران در جامعه در زمینه‌های مختلف مانند اقتصادی به امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم یکی از عوامل پشتیبانی از تولید هستند و باید با خرید کالای ایرانی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سالجاری کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، گفت: امنیت کشور مرهون تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش ایرنا، نیمه شعبان مصادف با میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)، هفته بزرگداشت سربازان گمنام نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید