افکار جوانان ما از طریق برنامه های فرهنگی دشمنان به قتل می رسد 


افکار جوانان ما از طریق برنامه های فرهنگی دشمنان  به قتل می رسد 

کرمانشاه ـ ایرنا ـ امام جمعه پاوه گفت: در نتیجه برنامه ریزی دشمنان اسلام، امروزه هرج و مرج در رسانه های مشرف بر منطقه ما بیشتر از هر زمانی است و افکار جوانان ما به بهانه های مختلف و از طریق کارهای فرهنگی به قتل می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه افزود: ما علما و روحانیون باید بیشتر دغدغه داشته باشیم و مانع از آن شویم که جوانان ما به بلاد کفر سفر کنند تا مسیحیت و یهودیت به بهانه حقوق شهروندی آنها را احاطه نکنند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته شاهد قتل عمدی در پاوه نبوده ایم اما شاهد آن هستیم که فکر بسیاری از جوانان ما تسخیر شده و تعدادی زیادی از آنها به خارج از کشور رفته اند.
خطیب جمعه پاوه ادامه داد: در مسائل علمی و دینی و ارزش های اسلامی و اخلاقی و فضیلت های اجتماعی باید از همدیگر سبقت بگیریم.

ماموستا قادری اضافه کرد: در این سال ها روز ۱۳ بدر به روز ضد دین و اخلاق تبدیل شده و بسیاری از مردم برای تقابل با دلسوزان جامعه به روز ۱۳ فروردین به عنوان روزی نحس بها می دهند و این امر بیانگر این است مردم نسبت به دین بی توجه شده اند.

وی گفت: در روز ۱۳ فروردین سال گذشته ۵۲۵ خودرو مسافر به شهرستان پاوه وارد شده اما امسال سه هزار و ۵۵۹ خودرو به پاوه سفر کرده اند و این نشان دهنده این است که با وجود تلاش مسولان برای مقابله با کرونا ، خود مردم نسبت به مقوله سلامت بی توجه و بی تفاوت شده اند.

خطیب جمعه پاوه اظهار داشت: در سالی که شروع کرده ایم، سه بلای کمبود بارش ها و ادامه خشکسالی ها، کرونا و گرانی متوجه مردم شده اما هنوز از این بلایا عبرت نگرفته ایم.

ماموستا ملاقادر قادری با تبریک سالروز تشکیل وزارت اطلاعات افزود: قدردان تلاش و زحمات مجموعه وزارت اطلاعات برای پاسداری از امنیت کشور هستیم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی داریم.

وی گفت: مردم ۴۲ سال است که در کنار این انقلاب ایستادگی کرده اند و تلاش مدیران باید به گونه ای باشد که مردم همچنان حافظ دین و انقلاب باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟