انگلیس چهار کشور جدید را در لیست ممنوعیت سفر قرار داد


انگلیس چهار کشور جدید را در لیست ممنوعیت سفر قرار داد

شفقنا- دولت انگلیس پس از افزایش نگرانی‌ها درباره احتمال بروز سویه‌های جدید ویروس کرونا، چهار کشور بنگلادش، کنیا، پاکستان و فیلیپین را به لیست ممنوعیت سفر خود اضافه کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، دولت انگلیس تصمیم گرفت چهار کشور بنگلادش، کنیا، پاکستان و فیلیپین را به دلیل نگرانی های ناشی از بروز سویه های […]

انگلیس چهار کشور جدید را در لیست ممنوعیت سفر قرار دادانگلیس چهار کشور جدید را در لیست ممنوعیت سفر قرار داد

شفقنا- دولت انگلیس پس از افزایش نگرانی‌ها درباره احتمال بروز سویه‌های جدید ویروس کرونا، چهار کشور بنگلادش، کنیا، پاکستان و فیلیپین را به لیست ممنوعیت سفر خود اضافه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، دولت انگلیس تصمیم گرفت چهار کشور بنگلادش، کنیا، پاکستان و فیلیپین را به دلیل نگرانی های ناشی از بروز سویه های جدید ویروس کرونا ، به لیست ممنوعیت سفر خود اضافه کند.

وزارت حمل و نقل انگلیس گفت: محدودیت های اخیر از ۹ آوریل در انگلیس اعمال می شود.

طبق شرایط ممنوعیت سفر در انگلیس، بازدیدکنندگان بین المللی که در ۱۰ روز قبل از ورود به انگلیس از این کشورها خارج شده و یا از طریق آنها سفر کرده‌اند، از ورود به لندن منع می شوند.

شهروندان انگلیس و ایرلند و کسانی که حق اقامت انگلستان را دارند نیز می توانند از آن کشورها وارد لندن شوند اما باید با هزینه شخصی خود به مدت ۱۰ روز در یک هتل مورد تایید دولت قرنطینه شوند.

با اضافه شدن ۴ کشور جدید به لیست ممنوعیت سفر انگلیس، تعداد کل کشورها در لیست قرمز لندن به ۳۹ کشور افزایش یافت که شامل برزیل و آفریقای جنوبی است زیرا دو سویه مختلف ویروس در آنجا شناسایی شده است.

سایر کشورهای بریطانیای کبیر یعنی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز لیستی مشابه با آنچه در انگلیس اعمال می شود ، دارند.

این خبر را در آرتی عربی می توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟