واکنش معاون روحانی به اظهارات درباره حضور ظریف در «کلاب هاوس»


واکنش معاون روحانی به اظهارات درباره حضور ظریف در «کلاب هاوس»

معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به طرح اظهارات مختلف درباره حضور وزیر امور خارجه در یک اتاق گفت‌وگو در نرم افزار ارتباط جمعی کلاب هاوس اظهار کرد: این ‎بی‌طرفی شبکه است که ‎گفت‌وگو را ممکن می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به طرح اظهارات مختلف درباره حضور وزیر امور خارجه در یک اتاق گفت‌وگو در نرم افزار ارتباط جمعی کلاب هاوس، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‌این ‎بی‌طرفی شبکه است که ‎گفت‌وگو را ممکن می‌کند؛ این "آزادی‌های دیجیتال" است که به "آگاهی" مجال می‌دهد و این کمال‌یافتگی پلتفرم‌هاست که ‎رواداری را بسط می‌دهد. با عادت به ‎فیلترینگ، با اعتیاد به ‎انحصار و با لجاجت بر جانبداری، نمی‌شود گفت‌وگو را میزبانی کرد.»

به گزارش ایسنا، حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در یک اتاق گفت‌وگو در نرم افزار ارتباط جمعی «کلاب هاوس» در شامگاه چهارشنبه و پاسخ دادن او به پرسش‌های تعدادی از اعضای این گروه مجازی، با واکنش‌هایی از سوی برخی کاربران توییتر مواجه شد؛ اعتراض برخی رسانه‌ها به حضور عضو هیئت دولت در کلاب هاوس و طرح اظهارات و مواضع از سوی او به جای انجام این کار در رسانه‌ها از جمله این واکنش‌ها بود.

کلاب هاوس یک نرم‌افزار ارتباط جمعی و شبکه اجتماعی است که کاربران آن تنها قادرند از طریق صوت و با عضویت در گروه‌ها و اتاق‌های گفت‌وگو با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کلاب هاوس که از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، طی ماه‌های اخیر از سوی کاربران فارسی زبان مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید