برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی روستا به روستا 


برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی روستا به روستا 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از رویکرد برنامه های کانون شهید باکری در سال نو برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی است که روستا به روستا در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از رویکرد برنامه های کانون شهید باکری در سال نو برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی است که روستا به روستا در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این دوره ها شامل مشاوره قبل ازدواج، همسرداری و تربیت فرزند است که با استفاده از ظرفیت ۲ کارشناس تربیتی از گروه جهادی طهورا تهران برگزار می‌شوند.


وی بیان کرد: دوره های سبک زندگی اسلامی از ۸ فروردین سال جاری آغاز شده است و فردا پایان می یابند و در هر روز ۳ جلسه ویژه بانوان برگزار می شود.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: در کارگاه مشاوره قبل از ازدواج، کارشناسان تلاش می کنند تا مولفه ها و راهکارهای ازدواج سالم، آسان و به موقع را به دختران در آستانه ازدواج آموزش دهند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: همچنین بانوان با شرکت در این دوره ها، مهارت های همسرداری و تربیت فرزند را آموزش فرا می گیرند.


وی تاکید کرد: با توجه به این که یکی از دغدغه های کانون شهید باکری کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های حوزه خانواده است بنابراین تصمیم گرفتیم تا دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی را برگزار کنیم.



حجت الاسلام خاوری ادامه داد: بر همین اساس سعی کردین تا با حضور در روستاهای دور افتاده و محروم رودبار جنوب این دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی را برگزار کنیم.


وی یکی از ماموریت های اصلی کانون های مساجد را مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و ابراز کرد: متاسفانه دشمنان با ترویج سبک زندگی غربی به دنبال نابودی بنیان خانواده های ایرانی هستند بنابراین ترویج سبک زندگی اسلامی می تواند بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و نیز کاهش آسیب های اجتماعی باشد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از گروه جهادی طهورا تهران به دلیل مشارکت در برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی تشکر کنم و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم با همکاری این گروه جهادی فعالیت های بیشتری در منطقه انجام دهیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در