بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش


بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش

شالی زمردی کیست؟ شالی زمردی shally zomorodi  یکی از زنان مجری در خارج از کشور است که به دلیل گرامیداشت جشن های ایرانی در تلویزیون فاکس نیوز و رقص های ایرانی بسیار معروف شده است. بیوگرافی شالی زمردی مجری زن شال زمردی متولد 7 فوریه سال 1983 (18 بهمن سال 1361) در آمریکا است و یکی … نوشته بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های...

شالی زمردی کیست؟

شالی زمردی shally zomorodi یکی از زنان مجری در خارج از کشور است که به دلیل گرامیداشت جشن های ایرانی در تلویزیون فاکس نیوز و رقص های ایرانی بسیار معروف شده است.

بیوگرافی شالی زمردی مجری زن

شال زمردی متولد 7 فوریه سال 1983 (18 بهمن سال 1361) در آمریکا است و یکی از خبرنگاران با سابقه است که کارش را از سال 1995 شروع کرده است و 4 فرزند دارد.

کار در شبکه فاکس نیوز

شالی زمردی مچری و خبرنگار معروف شبکه فاکس نیوز است که هیچ وقت در ایران زندگی نکرده است و ساکن آمریکا است و گوینده بخش های خبری شبکه Fox News است.

خانواده شالی

پدر او اصالتا اهل گیلان است و با اینکه در آمریکا متولد شده است و زبان انگلیسی را می دانست ولی به دلیل علاقه و پیگیری هایی که داشت توانست زبان فارسی را هم یاد بگیرد.

بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش

تحصیلات شالی

شالی زمردی، در رشته روزنامه نگاری در مقطع کارشناسی ارشد و در سال 2001 فارغ التحصیل شده است. او در دانشگاه کالیفرنیا توانست لیسانس رشته علوم سیاسی را بگیرد. به دلیل موفقیت در دوران دانشجویی پس از فارغ التحصیلی در همین دانشگاه استخدام شد و حرفه اش را شروع کرد.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی مبینا نصیری

بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش

شروع کار خبرنگاری

او در سال 1995 در سن 12 سالگی از روزنامه دیواری ساده شروع به کار کرد. شالی برای روزنامه های دیواری مدرسه رویدادها و اخبار مدرسه را تهیه می کرد.

همین علاقه و استعدادی که داشت باعث شد تا در ابتدا به عنوان کارآموز در شبکه محلی فاکس 5 به کار در این شبکه بپردازد. این کارآموزی شارلی شروع حضور پررنگ خانم مجری در شبکه فاکس نیوز بود.

شبکه فاکس نیوز 5 در سن دیگو، شهری ساحلی در جنوب کالیفرنیا در آمریکا است و هشتمین شهر بزرگ در آمریکا به حساب می آید.

او علاوه بر کار در شبکه فاکس نیوز مدتی هم برای شبکه چنل فایو به عنوان خبرنگار فعالیت داشته است.

افتخارات و موفقیت های شالی

او در سن 16 سالگی به عنوان مدل کار می کرد و توانست افتخاراتی را در حرفه مدلینگ به دست آورد. او عنوان دختر جذاب کالیفرنیا یا Miss Orange Country را به دست آورد که باعث تحولاتی در زندگی شخصی او شد.

تسلط بر چند زبان

او به جز زبان انگلیسی، به فارسی کاملا مسلط است و به زبان اسپانیایی هم صحبت می کند.

درآمد شالی

شالی زمردی از شبکه فاکس نیوز 56 هزار دلار در سال حقوق می گیرد و گفته می شود که بیش از یک میلیون دلار ثروت دارد.

بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش

علاقمندی های شالی

از جمله علاقمندی های شالی علاوه بر مجری گری، آشپزی، پیک نیک رفتن، ورزش کردن و وقت گذراندن با فرزند خانواده اش است.

شالی به همکاران خود در شبکه فاکس نیوز با علاقه تمام آشپزی و غذاهای ایرانی را یاد می دهد و می گوید که همکاران آمریکایی او عاشق قورمه سبزی ایرانی هستند.

مشخصات ظاهری شالی

قد او 162 سانتی متر است و 57 کیلوگرم وزن دارد. او در خانه مدام ورزش می کند و رژیم غذایی خاصی دارد. رقص محلی او هم در نوع خودش بی نظیر است و همکاران او هم در محل کار با شالی می رقصند و به همین دلیل به فرهنگ ایران علاقمند شده اند.

شالی زمردی و پایتخت

شالی فیلم و سریال های ایرانی را هم دنبال می کند و عاشق سریال پایتخت است. شالی تمام قسمت های سریال پایتخت را تماشا کرده است.

بیوگرافی شالی زمردی + زندگی شخصی مجری زن ایرانی و عکس های دیدنی او و خانواده اش

ازدواج و همسر شالی زمردی

شالی زمرد خیلی زود ازدواج کرد و اکنون 4 فرزند دارد. او سه پسر و یک دختر دارد و از زندگی زناشویی خود بسیار راضی است.

نام هسرش بروس است و این دو در دانشگاه با هم آشنا شدند و پس از مدتی آشنایی تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند. همسرش در مورد ازدواج با شالی می گوید: ازدواج با شالی بزرگترین اتفاق زندگی من بوده است و باعث رقم خوردن بهترین اتفاقات در زندگی برای من شده است.

فرزندان شالی زمردی به ترتیب

آرشیا مهر در سال 2010آرشان در سال 2013دخترش شیلاد در سال 2016شایدن فرزند آخر در سال 2019

نکته جالب این است که شالی و همسرش، سه بار مراسم ازدواج گرفته اند. اولین بار به رسم ایرانی ها به عقد هم درآمدند، بار دوم طبق سنت آمریکایی ها مراسم گرفتند و برای آخرین بار به درخواست فرزندانشان، تنها برای اینکه آنها جشن ازدواج پدر و مادر را ندیده بودند باز هم جشن گرفتند.

اینستاگرام شالی زمردی

شالی زمردی در اینستاگرام هم فعالیت می کند و حدودا 1 میلیون فالوور دارد. در فروردین سال 1400 پس از اینکه کلیپ های رقص شالی و همکارانش منتشر شد، او به شدت محبوب شد و پیج اینستاگرام او فالوورهای زیادی پیدا کرد.

منبع: Instagram

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم