والیبال کنار کوه آتشفشان در حال فوران! + فیلم


والیبال کنار کوه آتشفشان در حال فوران! + فیلم

حوادث رکنا:ویدئویی که چند جوان را در حال بازی در کنار یک کوه آتشفشانی در حال فوران نشان می دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش رکنا،روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های حوادث و ورزشی گرفته تا ویدئو‌هایی با محتوای سرگرمی و آموزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی والیبال عده‌ای جوان در کنار یک کوه آتشفشانی در حال فوران!

در این ویدئو دست کم ۶ نفر در حالی که در نزدیکی محل آتشفشان در حال انجام بازی والیبال هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو در حالی که در پشت سر این جوانان گدازه‌های آتشفشانی به شکلی دیدنی به سمت آسمان پرتاب می‌شوند آن‌ها در آرامش مشغول بازی هستند. این ویدئو در یکی از مناطق آتشفشانی کشور ایسلند تهیه شده است.

والیبال بازی در کنار کوه آتشفشان

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و برخی نگرانی خود را در مورد اقدام خطرناک این چند جوان ابراز کردند.

گفتنی است، آتشفشان فاگرادالسفجال که در حدود ۴۰ کیلومتری غرب ریکیاویک، پایتخت ایسلند قرار گرفته در ۱۹ مارس فوران کرده بود. بنا به اعلام اداره هواشناسی ایسلند، فوران این آتشفشان در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت گرینویچ در ۱۹ مارس پس از وقوع هزاران زلزله کوچک در منطقه آغاز شد. این اولین فوران آتشفشانی در این منطقه در حدود ۸۰۰ سال گذشته بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق