پذیرش مسافر در اطراف پایانه‌های خراسان جنوبی ممنوع است


پذیرش مسافر در اطراف پایانه‌های خراسان جنوبی ممنوع است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: هرگونه سوار یا پیاده کردن مسافران در اطراف پایانه‌های مسافری استان ممنوع است و در صورت مشاهده یا گزارش تخلف، مراتب به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل ارجاع می‌شود.

مهدی گرجی، امروز شنبه ۱۴ فروردین به رسانه‌های گروهی گفت: علاوه بر نظارت کارشناسان اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافری استان بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان، سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، نظرات و شکایات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خراسان جنوبی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان به منظور ارائه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: نظارت‌های لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نحوه عملکرد شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان و رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلای مسافران به کرونا با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، رانندگان ملزم به توقف در محل‌های ذکر شده برای ادای فریضه نماز و صرف غذا هستند.

گرجی یادآور شد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و به منظور کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و پیشگیری از ابتلای متقاضیان سفر به کرونا، فروش بلیت فقط از طریق دفاتر فروش سطح شهر، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و وب سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir امکان‌پذیر است و طرح خروج فروش بلیت از پایانه مسافری اجرایی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش