18 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام در دومین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی


18 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام در دومین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی

فرایند ثبت نام دومین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» 1400 که از اسفند ماه سال پیش در کشورهای ایران، روسیه و عراق آغاز شده بود، تا ساعت 24 روز 18 فروردین تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، مهلت ثبت نام در آزمون آمفا سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه به پایان می‌رسد.

این آزمون، که با عنوان اختصاری بین المللی AMFA است، یک آزمون مهارت زبانی بدون توجه به سابقه آموزشی فرد آزمون‌دهنده است که میزان توانایی فرد در چهار مهارت اصلی زبان فارسی همچون شنیدن، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن را ارزیابی می‌کند و در پایان آزمون، نمره نهایی و کارنامه بین‌المللی صادر خواهد شد.

کاربردهای مدرک این آزمون برای دارندگان مانند کاربرد مدارک آزمون های بین المللی همچون آیلس برای انگلیسی ، زد دی برای آلمانی، DELF , DALF برای فرانسوی است.

نخستین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» توسط بنیاد سعدی در تاریخ دوم آذرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در دو کشور روسیه و عراق برگزار شد، همچنین قرار بود ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (مطابق با پنچم مارس ۲۰۲۰) دومین دوره در ایران و همزمان در کشورهای دیگر برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت موازین بهداشتی برگزار نشد.

بنیاد سعدی با همکاری آکادمی هرمز، شنبه ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ (برابر با دهم آوریل ۲۰۲۱) دومین آزمون بین المللی «آمفا» را در کشورهای ایران و با همکاری دانشگاه سن پترزبورگ در روسیه و همکاری موسسه قلم در عراق برای فارسی آموزان خارجی مقیم ایران، بازرگانان و سایر علاقه‌مندان ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ فروردین سال جاری فرصت دارند با پرداخت ۵ میلیون ریال و مراجعه به آدرس http://S1f.ir/amfa ثبت نام کنند، برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند با کارشناسان بنیاد سعدی به آدرس http://info@saadifoundation.ir
یا http://a.ahmadi@saadifoundation ایمیل ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۰۴۷۳ در واتس‌اپ در تماس باشند.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)