منجی: دعای خیر مردم آبادان پشت سرمان بود| تمرکزمان روی بازی با مهرام است


منجی: دعای خیر مردم آبادان پشت سرمان بود| تمرکزمان روی بازی با مهرام است

تیم بسکتبال نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک از سد ذوب آهن گذاشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سالار منجی بازیکن جوان و با انگیزه تیم بسکتبال نفت آبادان پس از پیروزی بر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و هر ۳ بازی برای مان سخت بود. ذوب آهن خیلی خوب کار کرد و وقتی در بازی دوم که نتیجه را واگذار کردیم هم قسم شدیم و همت کردیم تا بازی سوم را ببریم.
او درباره عملکرد خودش گفت: من تمام تلاشم را کردم و خدارا شکر در بازی سوم پنالتی‌هایم گل شد و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
منجی درباره دیگر هم تیمی هایش هم گفت: محمد حسن‌زاده بازیکن بزرگی است و هر وقت داخل زمین است، تیم کامل می‌شود. نه فقط حسن‌زاده، سعید داورپناه، آرن داودی و رسول (مظفری) و حامد سهراب‌نژاد... همه برای تیم وزنه‌اند. ما یک تیم همدل هستیم و همه با هم ارتباط خوبی داریم.
بازیکن نفت درباره دیدار با مهرام در مرحله نیمه نهایی هم گفت: ما دیگر تمرکزمان را روی بازی با مهرام گذاشتیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این بازی‌ها هم از نام نفت آبادان دفاع کنیم. رقابت سختی خواهد بود چرا که مهرام هم از بازیکنان خوب و با تجربه بهره می‌برد، اما امیدوارم در پایان ما به فینال صعود کنیم.
سالار منجی در پایان گفت: از مردم آبادان واقعا ممنونم. دعای خیر آن‌ها پشت سرمان بود و خدارا شکر که ما هم توانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. ما خوشحال به آبادان برگشتیم و برای بازی با مهرام هم انگیزه خوبی داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق