انتخابات عرصه‌ مشارکت ملت در تعیین سرنوشت است


انتخابات عرصه‌ مشارکت ملت در تعیین سرنوشت است

خرم‌آباد - ایرنا - بخشدار معمولان پلدختر گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خود است.

به گزارش ایرنا ، سید حبیب الله موسوی روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری معمولان اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات از سطوح مهم مشارکت سیاسی است و در نظام جمهوری اسلامی انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود به شمار می‌رود.

وی با بیان این که هرچه حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد ، اقتدار ملی بالاتر می رود، افزود: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

بخشدار معمولان گفت: مطبوعات و رسانه‌های عمومی می‌توانند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و هیجان سالم انتخاباتی در میان مردم ایفا کنند و با آشنا سازی آنان با نامزدهای انتخاباتی ، برنامه ها و اهداف و گزینش نامزد اصلح وایجاد فضای رقابتی عادلانه و به دور از جنجال آفرینی ، بستر مناسبی را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

موسوی افزود: در این زمینه رسانه ملی ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به گستره و پوشش عمومی این رسانه و تأثیر گذاری آن در میان مردم ، این رسانه می تواند با برنامه ریزی دقیق و برگزاری مناظرات شفاف انتخاباتی ، نقش مهمی در افزایش انگیزه مشارکت عمومی ایفا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد