مازندران مجری تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور


مازندران مجری تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران به‌عنوان مجری تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، قربانعلی سهرابی به کمبود نیروی انسانی تربیت‌بدنی در مقطع ابتدایی خبر داده و گفت: از سال گذشته آموزش آموزگاران پایه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.امسال نیز برای آموزش این همکاران برمامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی ارتباط با خانواده‌های دانش‌آموزان را یکی از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرده و تصریح کرد: در کنار آموزش مدیران، آموزگاران، دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان، آموزش خانواده‌ها یکی از شاخص‌های مهم فعالیت‌هایی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان است.از این طریق سعی در بالابردن مشارکت اولیای دانش‌آموزان داریم تا برنامه‌های این معاونت را چه در حوزه تربیت بدنی و چه درر حوزه سلامت به موفقیت بیشتری به انجام برسانیم.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از پیگیری جدی فعالیت انجمن‌های ورزشی خبر داده و تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود در زیست‌بوم جدید، پیگیری فعالیت انجمن‌های ورزشی نباید مغفول واقع شود.اعتقاد داریم انجمن‌های ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از برنامه‌های مهم برای بالابردن مشارکت دانش‌آموزان است.چراکه اگر به دانش‌آموزان اعتماد کنیم و به آنها مسئولیت دهیم به خوبی توانمندی‌های خود را نشان خواهند داد.

قربانعلی سهرابی با اشاره به مجازی محور بودن فعالیت‌های تربیت بدنی در زیست بوم جدید خاطرنشان کرد: فعالیت انجمن‌های ورزشی درون‌مدرسه‌ای نیز به صورت مجازی خواهد بود.این فعالیت‌ها غالبا به شکل برگزاری مسابقات مجازی درون‌مدرسه‌ای، پژوهش و تحقیق در رشته‌های ورزشی، فعالیت‌های انگیزشی و بالا بردن اطلاعات ورزشی دانش‌آموزان است.

این مقام مسئول از موفقیت دبیران تربیت بدنی در جشنواره‌های تولید محتوای کشور خبر داده و اظهار کرد: 60 محتوای تربیت بدنی بومی تولید و در کانال تربیت‌بدنی استان در شبکه شاد بارگذاری کردیم.همچنین از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجری طرح تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب شده‌ایم که نشان‌دهنده توانمندی همکاران تربیت‌بدنی استان در بحث تولید محتواست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...