13.6 میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد


13.6 میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پارسال 13 میلیارد و 670 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف شد که نسبت به سال قبل از آن 6.5 درصد افزایش داشت.

حسن افتخاری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال ۹۸ میزان مصرف گاز طبیعی در این استان ۱۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون مترمکعب بود.
وی ادامه داد: پارسال سه میلیارد و ۱۳۹ میلیون مترمکعب معادل ۲۳ درصد از مجموع گاز مصرفی استان تحویل بخش نیروگاهیشد که نسبت به سال قبل از آن ۶.۲ درصد افزایش داشت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سال گذشته، بخش خانگی، عمومی و تجاری استان هفت میلیارد و ۸۶۱ میلیون مترمکعب و بخش حمل و نقل هم ۷۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند.
وی با بیان اینکه سال گذشته در تمامی حوزه‌ها به جز حمل و نقل افزایش مصرف داشته‌ایم افزود: پارسال تعداد مشترکان گاز استان پنج درصد افزایش داشت در حالی که در برخی از ماه‌های سال شاهد افزایش ۱۵.۶ درصدی مصرف در بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بودیم.
افتخاری ادامه داد: با تلاش و کوشش شبانه روزی و برنامه‌ریزی صحیح، جریان گاز طبیعی بخش خانگی و عمومی استان در سال گذشته همانند سالهای قبل از آن به‌صورت ۱۰۰ درصد پایدار بود.
هم اکنون حدود ۲.۵ میلیون مشترک شهری و روستایی زیرپوشش خدمات گازرسانی خراسان رضوی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟