سرعت تندباد در خراسان رضوی از 100 کیلومتر گذشت


سرعت تندباد در خراسان رضوی از 100 کیلومتر گذشت

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سرعت وزش باد و توفان دیشب در برخی از مناطق این استان به بالاتر از 100 کیلومتر در ساعت رسید.

مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ بیشترین شدت وزش باد در شهرستان سرخس با سرعت ۱۰۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده و پس از آن بیشترین سرعت وزش باد استان در جغتای ۹۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی بیان کرد: سرعت وزش باد در این مدت در شهر مشهد به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی با اشاره به بارش باران در ۱۴ شهرستان خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش دیشب در شهرستان سرخس با حدود ۵ میلیمتر رخ داده است و این بارشها تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مدت در شهرستان های قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، گناباد، تربت‌ حیدریه، تربت‌ جام، درگز، فریمان، بردسکن و تایباد نیز باران بارید.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در استان خراسان رضوی برای امروز اظهار داشت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۹ درجه سلیسوس بود که برای امروز ۱۴ درجه پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، کمینه دمای دیشب هوای مشهد ۹ درجه سلسیوس بود که برای امشب به ۵ درجه کاهش خواهد یافت.

قوچان با کمینه دمای ۴ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس