شهروندان سمنانی با هر مبلغی به پویش «ایران مهربان» بپیوندند


شهروندان سمنانی با هر مبلغی به پویش «ایران مهربان» بپیوندند

سمنان- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: «ایران مهربان» پویشی است که شهروندان این استان می‌توانند با هر میزان و مبلغی در حمایت از نیازمندان مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، حسن ویلان روز یکشنبه به رسانه ها افزود: گام دوم اجرای جذب ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی با مشارکت سپاه قائم (عج) استان سمنان اجرا می شود که بازویی توانمند برای جذب حامی در استان سمنان است.

وی گفت: جشن جذب این حامیان در روز اکرام و مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بهرمندی از تمامی ظرفیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برنامه ریزی شده است تصریح کرد: در مرحله دوم پویش ایران مهربان، ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی به جمع حامیان طرح اکرام اضافه خواهند شد.

ویلان با اشاره به اینکه جشن اتمام پویش ایران مهربان با جذب حامیان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان هم‌زمان با ولات امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام کلید می‌خورد اضافه کرد: شهروندان با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی افزود: ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: حامیان از طریق ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می‌توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به‌صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز کنند.

بنا به اعلام کمیته امداد استان سمنان مشارکت‌های مردمی در سال ۹۹ در این استان ۷۳ درصد افزایش یافت و این نهاد در قالب طرح های مختلف موفق به ایجاد سه هزار و ۵۰۰ شغل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند