بیوگرافی منوچهر هادیبیوگرافی منوچهر هادی

بیوگرافی کامل منوچهر هادی کارگردان معروف + حواشی و عکس های جدید

نام منوچهر
نام خانوادگی هادی
تاریخ تولد 28 مرداد 1351
محل تولد تهران
وضعیت تاهل متاهل
همسر یکتا ناصر
فرزندان سوفیا
تحصیلات دیپلم برق
شغل کارگردان،نویسنده
سالهای فعالیت 1371 تا اکنون

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون متولد 28 مرداد 1351 در تهران است و حدود 49 سال سن دارد. وی اصالتا گل پایگانی است و پدرش در جنگ تحمیلی شهید شده است.

تحصیلات منوچهر هادی

وی دیپلم رشته الکترونیک را دارد.

شروع فعالیت هنری

منوچهر هادی پس از اتمام تحصیل پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه هایی چون بازیگری، دستیار کارگردانی و تدارکات را از سر گذراند. در سال 1385 اولین فیلم خود به نام تلاطم را ساخت و پس از آن 4 تله فیلم دیگر. فیلم سینمایی پر ستاره قرنطینه اولین سینمایی جدی او بود که بسیار مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت. سریال خدا حافظ بچه که در ماه رمضان به کارگردانی او به نمایش درآمد نیز سریالی خاطرانگیز و مورد پسند مخاطبان شد.

هادی با ساخت سه سینمایی من سالوادور نیستم، رحمان 1400 و آینه بغل از نظر فروش گیشه به یکی از موفق ترین کارگردانان بدل شد.

شبکه نمایش خانگی

منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی نیز حضور جدی دارد که میتوان مهمترین فعالیت ایشان در این شبکه را میتوان سریال عاشقانه دانست. سریالهای دل و گیسو (عاشقانه2) نیز از آثار او هستند.

فعالیت بعنوان بازیگر

آقای هادی علاوه بر کارگردانی ، سوابقی نیز در حوزه بازیگری دارد. وی در سریال آرماندو و فیلم ملاقات با طوطی بعنوان بازیگر حضور داشته است.

ازدواج و همسر

منوچهر هادی در تاریخ 20 اسفندماه سال 1394 با خانم یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام سوفیا است. سوفیا متولد 22 آذرماه سال 1395 می باشد.

یکتا ناصر همسر منوچهر متولد آبان ماه سال 1357 در تهران است و رشته تحصیلیش در دانشگاه مهندسی محیط زیست بوده است.

برنامه منو بشناس !

منوچهر هادی و همسرش که در دومین برنامه منوبشناس به میزبانی فرزاد فرزین دعوت بودند در پاسخ به اینکه آیا فصل سوم سریال عاشقانه ساخته میشود گفته بود:

اگر فصل سوم عاشقانه ساخته بشه قطعن من کارگردانی نخواهم کرد!

این حرف منوچهر هادی حواشی را به دنبال داشت و بسیاری از حرف او سوء برداشت داشتند. تا اینکه منوچهر هادی در پستی در اینستاگرام خود نوشت:

دلیل عدم همکاری من هیچ ارتباطی به عوامل سریال ندارد.
همه دوستان من هستند، پشت و جلوی دوربین.
فصل دو را با همه وجودم و به عشق مردم ساختم و رفته رفته قصه در بین مخاطبان جای خود را پیدا خواهد کرد.
گیسو (عاشقانه٢) سریال منه و بنده کارگردان آن هستم و در ادامه همچون قبل مسولیت هنری کار نیز بعهده من است. با تمام انرژی تا قسمت آخر از کارم حمایت و دفاع میکنم و ممنون تک تک همکارانم و مخاطبین فهیم کار هستم.
کاملن به دلایل شخصی اگر قرار باشد فصل سومی ساخته شود نمیتوانم در خدمت دوستانم در این پروژه باشم.

اینستاگرام منوچهر هادی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار منوچهر هادی