به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم


مسعود سلطانی فر وضعیت تیم ملی وزنه برداری را پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک خوب ارزیابی و نسبت به کسب مدالهای خوشرنگ این رشته...

به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم

مسعود سلطانی فر وضعیت تیم ملی وزنه برداری را پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک خوب ارزیابی و نسبت به کسب مدالهای خوشرنگ این رشته ورزشی در المپیک توکیو ابراز خوشبینی و امیدواری کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت و جوانان ، مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : با توجه به گزارش هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته های مختلف از جمله وزنه برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک مطرح شده ، اگرچه دو سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم که انشالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال های خوشرنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته های وزنه برداری ، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است .

وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مشکلات موجود را در اعزام ها و اردوها حل کرده و تا کنون هم به لطف خداوند و تلاش مجموعه وررش کشور ، فدراسیون وزنه برداری ، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی بوجود آمده است و من خیلی امیدوارم دو مدال خوش رنگ از وزنه برداری در المپیک به ارمغان أید .

مسعود سلطانی فر ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه گذاری با هدف شاد کردن دل میلیونها ایرانی دانست و اظهار داشت : مدال های ورزشکاران در رویدادهای جهانی ، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده ها میلیون ایرانی مَی شود که هیچ عرصه ای در شاد کردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست .

وزیر ورزش و جوانان گفت : با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم تلاشمان این است که با وجود محرومیت ها و محدودیت ها نیاز های ورزشکاران المپیکی را برطرف کنیم و تا کنون هم کم نگذاشتیم .

سلطانی فر با بیان اینکه پاداش قهرمانان سال ٩٨ پرداخت شده است ، توضیح داد: سال ٩٩ بدلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد ولی برای مدال های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام مَی کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده سازی را سپری کنند .

وزیر وررش و جوانان گفت: وزنه برداران پس از قطعی شدن سهمیه های المپیکی ، کمک هزینه ماهانه پنج میلیون تومان را برای مدت ١٨ ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را بدست مَی آورند ، خواهد شد .

سلطانی فر تاکید کرد : نهایت تلاش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی ها انجام مَی دهیم تا با بهترین امکانات ، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان آید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا