فعالیت یک رشته ورزشی خشن در ایران آزاد شد!


فعالیت یک رشته ورزشی خشن در ایران آزاد شد!

تا کنون اخبار مربوط به مبارزه های علی اکبری به خصوص پیروزی های او مقابل رقبای آمریکایی در رسانه های ایرانی بازتاب داشت اما تصاویر تلویزیونی از این مبارزات که اغلب چهره ای خشن و دلخراش دارد، پخش نشده است.

وزارت ورزش و جوانان، مجوز فعالیت هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) در ایران که مردم آن را با حرکات خطرناک و مبارزه های خشن می شناسند، را برای اولین بار و زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، بعد از رایزنی‌های این فدراسیون، سرانجام وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت انجمن هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) در ایران را صادر کرد.

فعالیت یک رشته ورزشی خشن در ایران آزاد شد!

با نظر یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، توحید حقیقی مسئولیت ریاست این انجمن را برعهده گرفت و حکم انتصاب خود را امروز دریافت کرد. گفته می شود این انجمن به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

امیر علی اکبری یکی از ورزشکاران برجسته ایرانی در این رشته است که در سطح جهانی دارای شهرت شده و در تورنمنت های بزرگ و حرفه ای دنیا کار می کند. تا کنون اخبار مربوط به مبارزه های علی اکبری به خصوص پیروزی های او مقابل رقبای آمریکایی در رسانه های ایرانی بازتاب داشت اما تصاویر تلویزیونی از این مبارزات که اغلب چهره ای خشن و دلخراش دارد، پخش نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند