روند افزایشی ابتلا به کرونا در پلدختر نگران کننده است


روند افزایشی ابتلا به کرونا در پلدختر نگران کننده است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: روند ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان صعودی و نگران کننده است و بازگشت به وضعیت قرمز دور از انتظار نیست.

علی صفدر سیاوشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از شهروندان همچنان بدون توجه به عوارض و تبعات کرونا، پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند که این امر ممکن است سبب افزایش شیوع ویروس و بروز بحران و چالش شود.

وی نسبت به شکننده بودن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان هشدار داد و افزود: برخی افراد با بی توجهی در تجمع هایی مانند مراسم عروسی و عزا حضور پیدا می کنند، برخی نیز استفاده از ماسک را فراموش کرده اند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند که این امر سلامت آنها و جامعه را به خطر می اندازد.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: ویروس جهش یافته کرونا خطرناک است و کمیته های ستاد کرونا در شهرستان باید با نظارت بیشتر، اجرای مصوبات سخت گیرانه‌تری را در دستور کار قرار دهند.

سیاوشی یادآور شد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به شیوه‌نامه‌ و دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا، منجر به افزایش آمار مبتلایان می شود از این رو استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و دوری از تجمع و تردد به شهروندان توصیه می شود.

پلدختر اکنون در شرایط زرد شیوع کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید