کشته شدن 96 نفر از اعضای طالبان در افغانستان


کشته شدن 96 نفر از اعضای طالبان در افغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه ای افزود: طی 24 ساعت گذشته در حملات هوایی نیروهای ارتش در شهرستان های ارغنداب و پنجوایی استان قندهار 75 عضو گروه طالبان از جمله 5 مهاجم انتحاری کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند. براساس این اطلاعیه، در این حمله مقدار زیادی سلاح و مهمات این گروه در حملات هوایی ارتش منهدم شده و...

کشته شدن 96 نفر از اعضای طالبان در افغانستان
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه ای افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در حملات هوایی نیروهای ارتش در شهرستان های ارغنداب و پنجوایی استان قندهار ۷۵ عضو گروه طالبان از جمله ۵ مهاجم انتحاری کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

براساس این اطلاعیه، در این حمله مقدار زیادی سلاح و مهمات این گروه در حملات هوایی ارتش منهدم شده و چندین کارخانه ساخت مین این گروه نیز از بین رفته است.

وزارت دفاع افغانستان همچنین افزود: در حمله زمینی و هوایی ارتش در شهرستان «چپه دره» استان کنر در شرق این کشور نیز ۲۱ عضو گروه طالبان کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

درگیری در بیش از ۲۰ استان افغانستان بین نیروهای دولتی و گروه طالبان جریان دارد، اما فرستاده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان در کابل تلاش می کند دولت و احزاب سیاسی را برای نشست صلح ترکیه متقاعد سازد.

براساس گزارش‌ها تاریخ این نشست نهایی شده و قرار است روز شانزدهم آوریل این نشست آغاز شود و تا ۲۶ آوریل ادامه یابد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید