راه‌اندازی تلفن گویای مشاوره «مرکز مشارکت در سلامت مردم» در قزوین


راه‌اندازی تلفن گویای مشاوره «مرکز مشارکت در سلامت مردم» در قزوین

رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین گفت: برای اولین بار در سطح کشور تلفن گویای مشاوره‌ای راه‌اندازی کردیم که به اغلب تلفن‌های گویای مشاوره در سطح استان متصل است.

حبیب‌الله انصاریان در نشست خبری که امروز ۱۵ فروردین در دفترخانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین برگزار شد؛ تصریح کرد: پیش از این تلفن گویای مشاوره در سطح استان وجود داشت اما این تلفن گویا با سایر مشاوره‌ها متفاوت است چراکه فرد با گرفتن یک شماره تلفن می‌تواند به مشاوره‌های مختلف در سطح استان دسترسی پیدا کند.

وی افزود: تلفن گویا مشاوره مردمی برای این است که هر خانواده‌ای که با هر مشکلی روبه‌روست با این شماره تماس بگیرد و در کمترین زمان به مشاوران متخصص متصل شود، برای مثال اگر کسی دچار افسردگی است می‌تواند با روانشناسان حاذق صحبت کند.

رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا اغلب مردم در خصوص مسائل ایمنی دارای سؤال هستند و برخی نیز استرس بیماری دارند؛ همه این افراد می‌توانند در خصوص دغدغه خود مشاوره دریافت کنند به همین منظور تلفن گویای مشاوره مردمی به شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۴۰۳۰ متصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی تلفن گویا این است که افراد در کمترین زمان ممکن و تنها با گرفتن یک شماره تماس به مشاوران متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله مشاوران دانشگاه علوم پزشکی، مشاوران بهزیستی، مشاوران آموزش و پرورش، مشاوران حوزه علمیه، مشاوران معتادان گمنام، مشاوران دوازده قدمی‌ها، مشاوران تأسیسات ایمنی ساختمانی، مشاوران نظام مهندسی، مشاوران مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام دسترسی پیدا کنند.

انصاریان تأکید کرد: همه افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۳۳۸۰۷ به صورت رایگان و به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات مشاوره‌ای بیان‌شده استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی