زمین مورد نیاز برای مسکن ملی همدانی‌ها تأمین شد


زمین مورد نیاز برای مسکن ملی همدانی‌ها تأمین شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت‌نام 18 هزار همدانی در طرح مسکن ملی خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز مسکن ملی در همدان به اندازه کافی تأمین شده است.

داریوش حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای طرح ملی مسکن ۱۸ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ثبت نام ۱۰ هزار نفر قطعی شده است، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای متقاضیان مسکن ملی در شهر همدان در منطقه رباط شورین درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه موظف هستیم برای هر تعداد متقاضی مسکن در همدان مسکن تأمین کنیم، تصریح کرد: کارهای پروانه و پی‌کنی پروژه‌های مسکن ملی در همدان انجام شده و از چند روز آینده عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درباره قانون مالیات بر خانه‌های خالی یادآور شد: تمامی خانه‌های خالی باید در سامانه جامع املاک کشور ثبت شوند تا بعد تعداد خانه‌های خالی مشخص شود.

وی با بیان اینکه تعداد خانه‌های خالی زیاد است، ادامه داد: برای آمار دقیق خانه‌های خالی باید منتظر ثبت در سامانه املاک کشور باشیم.

حسینی درباره خانه‌های سازمانی نیز خاطرنشان کرد: در همدان هیچ خانه سازمانی نداریم و خانه‌های سازمانی پشت بیمارستان بوعلی هم به ستاد فرمان امام خمینی(ره) بابت بدهی دولت داده شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان